уторак, 13. јануар 2015.

Žašto te volim





- Volim tvoje lice, koje vidim svaki put kad zatvorim oči
- Volim tvoje oči, koje su me nežno gledale i koje su suze za nas puštale 
- Volim tvoj osmeh, koji mi svaki put ulepša dan 
- Volim tvoj glas, koji mi srce i dušu smiruje 
- Volim kad pokusavaš biti ljut, iako sam znaš da nemože
- Volim naše svađe i što svaku preživimo, jer tad vidimo koliko nam je stalo do nas
- Volim te jer si najpametniji na svetu
- Volim te jer znaš tačno sta hoceš od života
- Volim kad samo ćutimo, ali da znam da si ti tu
- Volim tvoj topli i snažni zagrljaj, kojeg stalno osećam, iako nije tu
- Volim tvoj slatki poljubac, koji samo mojim usnama pripada
- Volim tvoju ljubomoru, jer tad vidim da me nedaš nikome
- Volim tvoje šale i tvoj humor, jer me uvek raspoloziš
- Volim kako me razumeš, i uvek znaš šta da kažeš
- Volim što mi sve pricaš i što mi toliko veruješ
- Volim te jer s tobom hoću da ostarim
- Volim te sto me čuvas i paziš
- Volim kako se boriš za nas
- Volim naše priče, koje nemaju kraja
- Volim naše oproštaje koje svaki put, svaki dan traju po najmanje pola sata
- Volim tvoje poklone
- Volim tvoje ime
- Volim te jer si me naučio voleti
- Volim te jer se osećam potpuno sigurna s tobom
- Volim naše duge šetnje 
- Volim naša mesta 
- Volim naše lude, duge, smešne, pametne, interesantne diskusije
- Volim te što si nekad tvrdoglav
- Volim te jer mozeš pokazati tačno sta osećaš
- Volim te što nisi kao svi ostali
- Volim te što si moj
- Volim te što želis da budeš samo moj
- Volim te što si ponosan na mene
- Volim te što sam ponosna na tebe
- Volim te jer ima milion razloga zašto te volim

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.