уторак, 20. јануар 2015.

ЗАШТО ЖЕНЕ ПЛАЧУ


Један дечкић је упитао своју мајку: Зашто плачеш?
- Зато што сам жена - одговорила му је.
- Не разумем - рекао је дечак.
Мама га је само загрлила и рекла: Никада и нећеш.
Касније је упитао оца:
- Зашто ми се чини да мама плаче без икаквог разлога?
- Све жене плачу без икаквог разлога - било је једино што је тата знао рећи.
Дечачић је одрастао и постао мушкарац, и још увек се питао зашто жене плачу. На послетку је назвао Бога. Кад га је добио, упитао га је:
- Боже, зашто се жене тако лако расплачу?
Бог одговори:
Кад сам стварао жену морала је бити посебна.
1. Дао сам јој рамена, довољно јака да носе сву тежину овога света, а опет довољно нежна да могу пружати утеху.

2. Дао сам јој унутрашњу снагу да поднесе порођај и одбијање које јој толико пута стиже од њене деце.
3. Дао сам јој чврстину која јој омогућава да иде даље када сви други одустану, и да се брине за своју фамилију за време болести и невоље без приговора.
4. Дао сам јој осећајност да воли своју децу без обзира на све, чак и ако ју је њено дете веома повредило. Дао сам јој снагу да носи свога мужа кроз његове грешке и начинио је од његовог ребра да би штитила његово срце.
5. Дао сам јој мудрост да зна да добар муж никада не би повредио своју жену, али повремено тестира њену снагу и одлучност да буде уз њега.
И напокон, дао сам јој је сузу да је исплаче. То је само њено на коришћење кад год јој затреба.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.