субота, 20. октобар 2012.

Živeti sa Dušom!

Povežite se sa vašim Božanskim Izvorom.
Šta tvoja duša želi da ti radiš?

Da li razumete svoju dušu? Voleo bih da vam pokažem kako da iskoristite i verujete osećaju intuicije vaše duše, i kako da cenite činjenicu da su moć i energija ljubavi vitalne dve stvari za dobrobit vaše duše.

Odličan način kako početi živeti kao ‘duša’ je da priznate sebi i ponavljate: ‘Ja jesam duša.’ Kada izgovorite ove reči, vaša duša reaguje na ono što zrači iz vas, a vaša se svest proširi još više. To je konstantni proces podsećanja sebe da smo više od ovog fizičkog bića. Ovo će vas vratiti natrag ka svesnosti vaše duše. Osetićete efekat dok budete činili tu konekciju.

Važno je da zapamtite, bez obzira na sliku koju projektujemo spolja, zapravo, naše unutrašnje biće je ono koje generizuje odgovore, inspiriše tako nežne emocije, i oblikuje naše konekcije u toku našeg života.

Nalazim da mi je od pomoći kada imam veoma tešku odluku ili ako se osećam zbunjeno u kom sledećem pravcu da se krećem, da zastanem i zapitam se: ‘Šta je ono što moja duša želi da ja uradim sad? Šta je mojoj duši sada potrebno?’

Bez obzira ko ste, gde ste bili, ili šta ste radili, uvek imate slobodu izbora da počnete da živite duhovni život, da započnete novi život sa dušom. Možda kažete: ‘Ali ja zaista nisam bila dobra prema ljudima,’ ili ‘Ja sam živela tako grozan život.’ Bilo da ste živeli život tirana ili anđela, vi jeste i uvek ćete biti duša. Kada se fokusiramo na ono što leži unutar nas, radije nego na ono što je spolja, onda postajemo više svesni sila koje nas privlače zajedno – moć duše.

Kao duša, vi imate delić Boga u sebi, Božanski Izvor unutar vas u svakom trenutku. To je ceo paket. Kao čovek, vi imate dušu, a kao duša imate svu moć koja ide uz nju. Ona ne diskriminiše, ne isključuje, niti osuđuje. Bez obzira koliko ste je možda ignorisali –  ili u određenim trenutcima potpuno napustili – vaša duša vas nikad neće ostaviti.

Sve što traži od vas je da joj se okrenete, da budete otvoreni i prijemčivi njenoj Božanskoj mudrosti, jer ona samo želi ono što je najbolje za vas i vaše najvišlje dobro.

Živite život ispunjen Dušom!

Izvor  http://ratnicisvetlosti.com/

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.