недеља, 7. октобар 2012.

Zato Što Ste Lepi!

Učiti da volimo istinsku sebe.
Istinska samoljubav otključava moć da volimo druge.

Svi smo mi čuli bezbroj puta ranije ovu rečenicu: ‘Da biste iskusili istinsku ljubav, prvo morate voleti sebe’, ili nešto slično tome. Kako god ta rečenica zvučala, važnost samoljubavi je vitalna u postajanju jednog zdravog i kompletnog ljudskog bića. Svi smo mi deca Univerzuma, i stvoreni smo iz ljubavi. Mi prihvatamo i volimo druge ljude, prirodu, životinje…sve ono što dolazi iz istog Izvora kao i mi. Tako da smo i mi onda, takođe vredni sopstvene ljubavi. Ako poštujemo sebe sa brižnošću i prihvatanjem, mi takođe poštujemo univerzum koji nas je stvorio.

Samoljubav je kada u potpunosti prigrlimo sebe, shvatajući svoje snage, i prihvatajući svoje mane. To nema nikakve veze sa egocentričnošću i samoopsednutošću, jer se to bazira na nesigurnosti i nepoznavanju sebe. Istinska samoljubav garantuje da se nećemo podati takvim sebičnim nastojanjima. Jer, ako istinski volimo sebe, mi znamo da ne moramo imati najzgodnije telo, najviše materijalnih dobara, niti najviše talenata. Kada volimo sebe, mi smo u stanju da ljubav dajemo slobodno drugima, bez straha da ćemo biti povređeni, ili iskorišćeni. Mi sebe volimo dovoljno da jednostavno ne dozvoljavamo drugima da nas iskoriste. A kada smo sigurni u svoju ljubav prema sebi, mi privlačimo ljubav drugih ljudi.

Da biste naučili da volite sebe, počnite tako što ćete sebe tretirati kao što tretirate one do kojih vam je najviše stalo. Budite prijatni prema sebi, davajući sebi sve ono što vam je potrebno kako biste bili srećni i zdravi. Priredite sebi dobar provod tako što ćete raditi stvari koje volite. Jedite zdravo i brinite o svom telu. Govorite sebi lepe stvari. Udelite sebi komplimente i hvale, kao što biste činili i za prijatelja, člana vaše porodice, ili za vašeg ljubavnika. Ohrabrujte sebe, kada se osećate loše.

I najvažnije od svega, govorite reči koje svi mi žudimo da čujemo. Gledajte se u ogledalo i recite: ‘Volim te.’ Ovo može biti teško, ali je to moćan alat u prihvatanju sebe, i samoljubavi. Možda vam neće biti lako, i u početku ćete se osećati glupavo – ali vi to možete. Čak iako odmah ne osetite ništa, samo nastavite sa vežbom. Volite sebe na prvom mestu, i samo onda ćete zaista biti u stanju da istinski volite druge, i da zauzvrat budete voljeni.

Mnogi od nas ne odvoje vreme kako bi priznali sebi koliko smo samo, mi ljudi, lepa bića. Mi možemo biti odlični ljubavnici lepote, primećujući je u drugim ljudima, mestima, i stvarima oko nas, ali potpuno promašujući da je vidimo u sebi. Neki od nas misle da je previše narcisoidno razmatrati sopstveni izgled toliko, ili misle, da kada obrate pažnju na sebe, mogu videti samo mane i nedostatke. Često gledamo u ogledalo sa očekivanjima i predrasudama, koje nas čine slepim da vidimo sebe jasno. I kao rezultat toga, nama promiče lepota koja nam je najbliža, lepota koja smo mi.

 Ponekad vidimo lepotu u površnom načinu, primećujući kako se dobro uklapamo u socijalne standarde i norme, i neuspevamo da primetimo dublju vrstu naše lepote, lepote koja sija iz nas, i koja nastavlja da isijava iz nas, bez obzira kako mi sebe merimo sa društvenim idealima.

Kada bismo prešli preko ovih prepreka i jednostavno naučili kako da cenimo koliko smo mi zaista prelepi, oslobodili bismo veliku količinu energije. Postali bismo mnogo manje zavisni o mišljenjima drugih ljudi i njihovih komentara, jer smo postali sami svoji najveći obožavaoci. Mnogi od nas znaju, da posle odličnog časa joge, ili odlične meditacije, budemo u stanju da bolje vidimo koliko smo zaista lepi. To je zbog toga što smo otpustili količinu svog tereta, i s’toga oslobodili sebe, budeći snagu svog duha da se uzdigne. Zarazna kombinacija Božanskog Duha i ljudskog tela, najtačnije objašnjava i nosi lepotu, nego išta drugo.

Da bismo održali kontakt sa sopstvenom lepotom, možemo se okružiti sa slikama koje je reflektuju natrag na nas – fotografije rođaka koji ima iste oči kao mi, fotografije produhovljenih učitelja ili naših portreta koji su zabeležili esenciju naše lepote tako da je i mi uvek primetimo kada ih pogledamo. Najbolji način da ostanemo u kontaktu sa sopstvenom lepotom je da nastojimo da gledamo duboko unutar naše duše, i otvaramo oči za ljudsko biće koje svaki dan vidimo u ogledalu.

Izvor  http://ratnicisvetlosti.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.