среда, 10. октобар 2012.

Poljubac zmaja - Le Baiser Du Dragon Cartier za žene

Le Baiser Du Dragon ili «Poljubac Zmaja» je opasan i moćan miris! Egzotičan i intenzivan, pretvoriće svijet oko vas u bajku sa zmajevima, princezama i, naravno, prinčevima. Od prvih nota se čuje zmajevo plameno disanje, vas obuhvata gorki topao dim, ali se odjednom prosipa nježnom toplinom po koži. Tople note drva harmonišu sa gorkom notom badema, notama cvijeća i citrusa. U visokim notama je gorki badem, neroli, naranža i gardenija. U srcu je kedar i mošus. U bazi je vetiver, pačuli i benzoeva smola. Kreator je Alberto Morillas
Zmajevi...misteriozne mitske zivotinje.

Ljuti cuvari princeza u decijim bajkama, cesto glavni glumci u filmskim sagama, ne retko krase ljudsko telo kao remek dela tattoo majstora...ko bi rekao da nas toliko zmajeva okruzuje.

U zagrljaju ovog zmaja lako bih se nasla, ne bih razmisljala da li su mi sati odbrojani, ili me ceka princ na dohvat ruke. 

Najotmeniji parfem koji sam ikada probala. Bezvremenski.
Ne mogu da izdvojim niti jedan sastojak koji bi dominirao, sve je predivno ukomponovano, a i ima toliko preciznih opisa, nemam bas nista da dodam. 

Ma oduvek sam volela zmajeve.


...sećam se oduševljenja i dan danas koje sam osetila kada sam ga pomirisala..

ooooooo kako je samo drugačiji!

miriše na vosak, na slatki vosak, na vatreni poljubac, na tako snažno mitsko biće kao što je zmaj, zaista..

U kineskom horoskopu zmaj predstavlja energiju, snagu.. vatrenog zmaja najčešće opisuju kao plamteći vulkan.. ali je takođe svaki zmaj pomalo usamljenik, stepski vuk..

Ovaj parfem je u potpunosti sam među drugim parfemima, nisam nikad ništa slično nanjušila, ni pre ni posle. sam, besan, snažan, na vrhu planine, napada naše nosiće i mozgove i igra sa njima igru privlačenja i odbijanja.. koliko god želeli, ne možemo izbeći divljenje, sviđao nam se ili ne sviđao.. a ja ga, eto, volim.

Najviše mi prija kada ga stavim pred spavanje, i mislim o svim tim bajkama i legendama, opasnim i pitomim zmajevima, zarobljenim princezama u drečavim brokatnim haljinama, dugih kosa i gustih trepavica, jahačima zmajeva i velikih zamkova, dvoraca, koji su pod opsadom i koje neki snažni Dragonborn treba izbaviti..

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.