понедељак, 23. фебруар 2015.

Ove namirnice će vam pomoći da ubrzate metabolizam

Ove namirnice će vam pomoći da ubrzate metabolizam
U svakodnevici najviše problema nam zadaje ishrana.
Ove nevjerovatne namirnice iz prirode će vam pomoći da ubrzate i poboljšate vaš metabolizam, piše Blic.
JAJA
Jaja pripadaju grupi namirnica koje sadrže najviše proteina.
Ona posjeduju svih devet amino kiselina koje su potrebne vašem metabolizmu da ubrzano radi. Naučnici su dokazali da konzumiranjem proteina u vidu jela sa jajima za doručak vas drži sitim duže vremena.
ČIA SJEMENKE
Čia sjemenke se slabo poznate na našem području, ali su u Centralnoj i Južnoj Americi one poznate već dugi niz godina kao lijek koji se preventivno koristi radi regulisanja dijabetesa, prekomjerne tjelesne težine, kao i kod kardiovaskularnih bolesti. Ona je obogaćena nezasićenim mastima, vlaknima i takođe je jedna od namirnica koji vas duže održavaju sitim.
CIMET
Cimet je poznat borbi protiv prekomjerne tjelesne težine kao i namirnica koja najviše ubrzava metabolizam. Razlog tome je što ona pomaže probavnom sistemu u organizmu pri čemu reguliše nivo šećera u krvi. Preporučuje se korišćenje cimeta kao dodatak uz vašu kafu.
BOBIČASTO VOĆE
Ovoj grupi voćki između ostalog pripadaju: jagoda, malina, brusnica, ribizla, i one su jedni od najpoznatijih boraca protiv bolesti kardiovaskularnog sistema. One regulišu tjelesnu težinu, pogodne su za dijabetičare, i svakako najbitnije su za ispravnu krvnu sliku.
ĐUMBIR
Đumbir je u narodu poznat kao univerzalni lijek koji služi za izbacivanje toksina iz organizma, i poboljšava probavni sistem. Ovaj začin je poznat da „topi“ kilograme i znatno olakšava varenje. Preporučuje se čaj od đumbira.
ZELENI ČAJ
Kada se govori o gubitku kilograma i ubrzanju metabolizma, zeleni čaj je pravi izbor. Kofein koji sadrži zeleni čaj pospješuje energiju i oslobađa masti iz organizma. Dvije do tri šoljice zelenog čaja dnevno su preporučljive.
AVOKADO
Avokado je namirnica koja je bogata nezasićenim mastima, proteinima i veoma visokim
procentom vlakna koji može biti od čak 11 do 17 odsto u jednom plodu.
On je takođe namirnica koja vas održava sitim, čak do pet sati nakon konzumiranja.
KINOA SJEMENKE
Kinoa sjemenke bogate su magnezijumom koji je izvor energije i glavni regulator šećera u krvi. Ono što ove sjemenke svrstava u ovih devet pokretača metabolizma jeste da one ne sadrže gluten, i time je namirnica koja vas najmanje goji, a najviše vas čini sitim.
LJUTE PAPRIČICE
Kapsaicin je glavni sastojak ljute papričice i on je pokretač sagorijevanja masti u vidu ubrzavanja metabolizma. Kada se vaš simpatički nervni sistem ( jedan od tri dijela autonomnog nervnog sistema koji se aktivira u stresnim situacijama) aktivira, oslobadjaju se hormoni pod nazivom -kateholamini. Oni dovode do zagrijavanja organizma, i time se masnoća rastvara iz organizma. To znači da se vaša masnoća pretvara u tečnost 20 minuta nakon što pojedete jednu ljutu papričicu.

Нема коментара:

Постави коментар