Za uspeh je neophodan naporan rad. To ne znači da se do svakog cilja
mora doći ’na mišiće’. Pored toga što radite naporno, radite i pametno.
Postanite produktivniji i olakšajte sebi tako što ćete poslušati neki od
saveta mudre preduzetnice Belle Beth Cooper.
Redukujte svoju listu obaveza
„Lista je začetak kulture. Gde god da pogledate u istoriju kulture, pronaći ćete liste“- Umberto Eco
Pisac kaže da liste pomažu da se bolje razume svet. A vi ćete bolje razumeti svoj naredni radni dan ako sastavite listu veče pre. Kada zavšite sa listom obaveza, pročitajte je još jednom i redukujte broj stavki. Ovo ćete uraditi tako što ćete odlučiti koje su obaveze najvažnije. To su važni i teški zadaci koje morate da obavite.
Ostatak liste popunite manjim zadacima koje možete raditi uz one najvažnije ili nakon njih. Fokusirajte se samo na taj dan. Obaveze koje vas čekaju u bližem vremenskom periodu zapišite na zasebnu listu, i kako se približavaju, tako ih prebacujte na svoju dnevnu listu radnih obaveza. Na ovaj način nećete gubiti vreme i energiju kako biste se setili bitnih stvari i izbeći ćete da se osećate preokupirano.
Merite svoje rezultate, a ne vreme
Jedan od načina da budete produktivniji jeste da ne ocenjujete svoj rad kroz to koliko vam je bilo potrebno vremena da nešto završite već da posmatrate šta je to što ste završili.
Na primer, ukoliko imate veliki projekat, izdelite ga na sekcije koje je moguće završiti u jednom radnom danu ili satu. Završavanje manjih zadataka jedan po jedan , držaće kontinuitet vašeg rada i nivo energije sve dok ne završite ceo projekat.
Još jedan od načina za merenje rezultata je sastavljanje liste svega što ste uspešno završili u toku dana. Ovakva lista će vas motivisati i držati fokusiranim na posao koji vas iščekuje.
Razvijte navike koje će vam pomoći da počnete posao
Ako imate tendenciju da odugovlačite sa započinjanjem posla razvijte rutinu koja će vašem mozgu i telu reći da je vreme da počnete sa radom. Ona može biti vrlo jednostavna, možete da popijete kafu za svojim radnim stolom i prelistate novine, da doručkujete ili da se lakše rekreirate pre samog posla. Ovakvu naviku ne bi trebalo zaboraviti ni preko vikenda, kako biste se lakše vratili poslu u toku radne nedelje.
Rutina nije znak da ste dosadni i kruti. Ljudi koji imaju rutinu imaju ciljeve, a ona je samo način da se do tih ciljeva dođe.
Obratite pažnju na to gde gubite vreme
Prvi korak ka produktivnosti je da otkrijete gde gubite vreme. Vizualizujte svoj dan kroz vreme koje trošite na različite aktivnosti. Možda provodite više vremena na Facebooku nego što ste mislili ili dođete do zaključka da biste trebali uveče da odlučite šta ćete obući za posao, umesto ujutru.
Kada utvrdite gde gubite vreme, počnite da menjate navike koje do toga dovode.
Razvijte navike koje će vam pomoći da prestanete sa poslom
„Uvek je najbolje da se zaustavite kada vam ide dobro i kada znate šta ćete uraditi sledeće.“ -Ernest Hemingway
Mnogi ljudi, kao i sa pokretanjem na posao, imaju problem da stanu sa poslom.Ostaju duže u kancelariji, rade od kuće, rade vikendom. To je vrlo često posledica ostavljanja najvažnijih obaveza za kasnije, u nadi da će imati dovoljno vremena za sve.
Hamingwayev savet može da važi za bilo kakav posao. Prekinite sa radom kada imate dobar pregled šta ste uradili i šta bi trebalo da se uradi sledeće, i na taj način ćete biti uzbuđeni da nastavite sa poslom.
Druge tehnike za kontrolisanje radnog vremena podrazumevaju da striktno odredite kraj radnog dana za 17 časova, tako ćete dobiti motivaciju da svoje najbitnije obaveze završite u zadatom roku. Ukoliko ovo ne ’pali’ i nastavljate da radite od kuće, isključite svoj laptop iz struje, tako ćete sebi odrediti vreme dok se baterija ne istroši.
Jedna od navika koju možete praktikovati je da odmah nakon posla organizujete viđanje sa prijateljima, ili posetu familiji. To će vas ograničiti da iz kancelarije izađete na vreme.
Razvijte rutinu koja će vam pomoći da se rasteretite od posla. Prošetajte na putu do kuće ili prepričajte svoj dan partneru ili prijatelju ili sastavite listu svega što ste uspešno završili u toku dana. Napravite plan za sutra tako što ćete izabrati najvažnije obaveze koje ćete obaviti, i nakon toga moći ćete u potpunosti da se opustite.
Izvor: Bizlife
Redukujte svoju listu obaveza
„Lista je začetak kulture. Gde god da pogledate u istoriju kulture, pronaći ćete liste“- Umberto Eco
Pisac kaže da liste pomažu da se bolje razume svet. A vi ćete bolje razumeti svoj naredni radni dan ako sastavite listu veče pre. Kada zavšite sa listom obaveza, pročitajte je još jednom i redukujte broj stavki. Ovo ćete uraditi tako što ćete odlučiti koje su obaveze najvažnije. To su važni i teški zadaci koje morate da obavite.
Ostatak liste popunite manjim zadacima koje možete raditi uz one najvažnije ili nakon njih. Fokusirajte se samo na taj dan. Obaveze koje vas čekaju u bližem vremenskom periodu zapišite na zasebnu listu, i kako se približavaju, tako ih prebacujte na svoju dnevnu listu radnih obaveza. Na ovaj način nećete gubiti vreme i energiju kako biste se setili bitnih stvari i izbeći ćete da se osećate preokupirano.
Merite svoje rezultate, a ne vreme
Jedan od načina da budete produktivniji jeste da ne ocenjujete svoj rad kroz to koliko vam je bilo potrebno vremena da nešto završite već da posmatrate šta je to što ste završili.
Na primer, ukoliko imate veliki projekat, izdelite ga na sekcije koje je moguće završiti u jednom radnom danu ili satu. Završavanje manjih zadataka jedan po jedan , držaće kontinuitet vašeg rada i nivo energije sve dok ne završite ceo projekat.
Još jedan od načina za merenje rezultata je sastavljanje liste svega što ste uspešno završili u toku dana. Ovakva lista će vas motivisati i držati fokusiranim na posao koji vas iščekuje.
Razvijte navike koje će vam pomoći da počnete posao
Ako imate tendenciju da odugovlačite sa započinjanjem posla razvijte rutinu koja će vašem mozgu i telu reći da je vreme da počnete sa radom. Ona može biti vrlo jednostavna, možete da popijete kafu za svojim radnim stolom i prelistate novine, da doručkujete ili da se lakše rekreirate pre samog posla. Ovakvu naviku ne bi trebalo zaboraviti ni preko vikenda, kako biste se lakše vratili poslu u toku radne nedelje.
Rutina nije znak da ste dosadni i kruti. Ljudi koji imaju rutinu imaju ciljeve, a ona je samo način da se do tih ciljeva dođe.
Obratite pažnju na to gde gubite vreme
Prvi korak ka produktivnosti je da otkrijete gde gubite vreme. Vizualizujte svoj dan kroz vreme koje trošite na različite aktivnosti. Možda provodite više vremena na Facebooku nego što ste mislili ili dođete do zaključka da biste trebali uveče da odlučite šta ćete obući za posao, umesto ujutru.
Kada utvrdite gde gubite vreme, počnite da menjate navike koje do toga dovode.
Razvijte navike koje će vam pomoći da prestanete sa poslom
„Uvek je najbolje da se zaustavite kada vam ide dobro i kada znate šta ćete uraditi sledeće.“ -Ernest Hemingway
Mnogi ljudi, kao i sa pokretanjem na posao, imaju problem da stanu sa poslom.Ostaju duže u kancelariji, rade od kuće, rade vikendom. To je vrlo često posledica ostavljanja najvažnijih obaveza za kasnije, u nadi da će imati dovoljno vremena za sve.
Hamingwayev savet može da važi za bilo kakav posao. Prekinite sa radom kada imate dobar pregled šta ste uradili i šta bi trebalo da se uradi sledeće, i na taj način ćete biti uzbuđeni da nastavite sa poslom.
Druge tehnike za kontrolisanje radnog vremena podrazumevaju da striktno odredite kraj radnog dana za 17 časova, tako ćete dobiti motivaciju da svoje najbitnije obaveze završite u zadatom roku. Ukoliko ovo ne ’pali’ i nastavljate da radite od kuće, isključite svoj laptop iz struje, tako ćete sebi odrediti vreme dok se baterija ne istroši.
Jedna od navika koju možete praktikovati je da odmah nakon posla organizujete viđanje sa prijateljima, ili posetu familiji. To će vas ograničiti da iz kancelarije izađete na vreme.
Razvijte rutinu koja će vam pomoći da se rasteretite od posla. Prošetajte na putu do kuće ili prepričajte svoj dan partneru ili prijatelju ili sastavite listu svega što ste uspešno završili u toku dana. Napravite plan za sutra tako što ćete izabrati najvažnije obaveze koje ćete obaviti, i nakon toga moći ćete u potpunosti da se opustite.
Izvor: Bizlife
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.