недеља, 2. септембар 2012.

Sreća je pitanje odluke


Sreća je pitanje odluke

ShutterstockShutterstock
Licencirani Heal Your Life trener, Siniša Ubović, otkriva kako da se oslobodite negativnih misli i dozvolite sebi da zaista budete srećni...
Veoma često nam se desi da zastanemo i da se u trenutku zapitamo: ”Kako je moguće da mi se sve ovo dešava”,” zbog čega mi ništa ne polazi za rukom “ili “kad će već jednom sve ovo da prestane”.
Dobra vest je da niste sami u tim svojim razmišljanjima i da i drugi, kao i vi imaju manje više iste nedoumice , i drugi kao i vi postavljaju sebi ovakva i slična pitanja. Razlika je samo u tome, ko od nas dobije kakav odgovor, i na koji način tumačimo te odgovore. Da bismo napravili istinski preokret i počeli da živimo na način koji smatramo da je po našoj meri, veoma je važno da promenimo neke svoje stare modele ponašanja i da preispitamo svoja verovanja. Suština je da smo mi rezultat naših misli. Sve ono što smo mislili, sve ono u šta smo verovali, sve ono što smo prihvatali ili odbacivali je od nas stvorilo baš ovakvu osobu kakva smo sad. Veoma važno pitanje koje sebi u ovom trenutku možemo da postavimo je: ”Da li mi se dopada to što sam stvorio, da li sam postao osoba kakva zelim da budem i da li zivim zivot kaskav zelim da zivim?”

Negativne misli blokiraju energiju

Sigurno ste se mnogo puta bavili ovim razmišljanjima ali da li ste odlazili dalje od konstatacije da to što živite nije ono što biste želeli. Svi uslovno rečeno “problemi“ su tu da bi nam nešto rekli, da bismo naučili lekciju koju smo u životu propustili da savladamo i da bismo iz te situacije konačno izvukli korist i odgovor - i konačno krenuli dalje. Sigurno ste mnogo puta primetili kako vam se neke situacije iznova i iznova vraćaju. Verovatno mislite da je u pitanju neka loša sreća, stvar karme, kazne  ili slično. Međutim, to je nešto što niste savladali i te situacije će se vraćati dokle god iz njih ne izvučemo neku pouku ili dokle god sa njima suštinski ne raščistimo. Ne govorim o guranju pod tepih, već istinsko postavljanje pitanja: ”šta mi ova situacija poručuje, šta iz ovoga moram da naučim “. Kad god se javi takva situacija, najvažnije je da promenimo taj model u svojoj glavi da je to nešto na šta mi ne možemo da utičemo. Za razliku od takvog stava koji samo blokira energiju i bukvalno nam vezuje ruke i sputava bilo kakvu kreativnost i akciju, posmatrajmo taj problem, kao poklon koji nam je dat da bismo nešto shvatili. Sad kad smo uvideli sta je to što nam se ne dopada, neka nam ta situacija posluži kao polazište da definišemo ŠTA JE ONO ŠTO ŽELIMO.
Veoma je važno da shvatimo da je mala granica između uspeha i neuspeha. Sve je stvar misli. Najvažniji i najjednostavniji korak je da svoje sumnje i strahove koji nam konstantno šapuću i sugerišu JA TO NE MOGU preoblikujemu u afirmativnu izjavu  JA TO ZASLUŽUJEM, JA TO MOGU!”
“Ako mislite da nešto možete, ili ako mislite da nešto ne možete, u svakom slučaju ste u pravu”. Ovo je izjava čuvenog Henrija Forda koja je meni postala jedna od omiljenih. Ona me konstantno podseća kolika je snaga misli i koliko su mnogi događaji ustvari samo naša interpretacija toga. Kad, na primer, pada kiša, možda ćete da kazete »uf, kako odvratan dan; mrzim ovu kišu, ništa mi se neradi» ali na nekoga će baš to vreme da deluje jako inspirativno i veoma će da se obraduje što može da izađe na kišu i da uživa u svežini koju ona donosi. Ništa ne mora da bude onako kako izgleda, svim dogđjajima u svom životu mi dajemo značenje. Sad, kad to znamo, zar nije bolje da život posmatramo ne kao borbu i muku, već da uživamo u toj čudesnoj igri u kojoj svakom svojom mišlju možemo da kreiramo život kakav želimo. Ako su nas naše misli dovele do ovog trenutka i taj trenutak nam se ne dopada, zašto za početak ne zastanemo i samo se ne zapitamo bismo voleli da se ova situacija razreši?
Tu je ključ - uvek gledajte u pravcu REŠENJA, nikad u pravcu problema.

izvor Cosmopolitan

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.