недеља, 2. септембар 2012.

Spisak malih radosti

Ovo je moj spisak. A koje su Radosti na tvom?


Sreće je u nama. U tebi i u meni. Ponekad mi se čini da ljudi koji nisu srećni ili bar tako kažu, to zapravo i ne zalužuju. Kao da svi ne znamo da je najlakše „kukati“ nad svojom sudbinom i neuspesima. Ništa nam ne daje za pravo da toliku pažnju skrećemo na sebe. Nije zanimljivo. Monotono je i bezvredno. 
Prihvatiti sebe ovakvim kakvi jesmo, običnim i neobičnim, je zapravo sinonim za blaženstvo. Ovakva kakva jesam, jedinstvena i svoja, delim sa vama sve one životne radosti koje čine moj jedini život. 
Sreća je...
  • Buđenje u šest ujutru i misao da je jutro najlepše doba dana, posebno ovo letnje.
  • Šetnja pored reke sa psom
  • Miris jutarnje kafe
  • Prelistavanje jutarnje pošte - mejlova u kojima dominira pismenost
  • Grafitna olovka umesto tastature (kada tako može)
  • Agenda umesto word-a (kada želim)
  • Osmeh poštara dok mi uručuje novi Cosmo
  • Čokolada
  • Nova knjiga na polici
  • Miris štampe
  • Muzika
  • Svest o tome da su uspesi tek ispred mene
  • Odri na „platnu“ (po ko zna koji put)
  • Mamina suknja koju ovog leta obožavam
  • Izlazak sa drugaricama
  • Sestrin poljubac
  • Kada pomognem ljudima
  • Jak stisak ruke
  • Osmeh u očima
  • Svaki srećan momenat zabeležen foto – aparatom
  • Objavljen novi tekst
  • Petrarka umesto jeftinog TV programa
  • Miris kolača u rerni
  • Saznanje da tu i tamo imaš nekoga ko te voli zbog svega što jesi
  • Ples pod zvezdama
  • Pokloni za sasvim obične dane
  • Kada znam da džentlmeni nisu izumrli
  • Kada zavolim sebe opet zbog svojih poraza
  • Kada nove pobede imam sa kim da podelim
  • Iznenadno putovanje
  • Kada zahvaljujući mašti svakog trena mogu da budem na bilo kom kraju sveta
  • Kada ne ličim na druge
  • Kada za mene ne postoje suvišni
  • Kada i ne znam šta sve hoću, ali znam šta neću
  • Kada se „navučem“ na dobru seriju i za tri dana pogledam sve sezone
  • Kada ne mrzim
  • Dečiji osmeh
  • Dete u meni
  • Šetnja najlepšim ulicama mog grada
  • Kada me u gradu inspiriše ljudski gest ili reč pa žurim kući da istu pretočim u priču
  • Nova prijateljstva
  • Dobri ljudi
  • Kada zavolim nekog novog i boljeg
  • ... i još puno toga...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.