недеља, 01. јануар 2017.

ЕВО КАКО ДА СЕ ОПОРАВИТЕ од празничног преједања

После пуног празничног стола и слаткиша које једемо тих дана, тешко је осећати се полетно и енергично, јер велика количина ића и пића не утиче само на нашу килажу, већ и на изглед наше коже која постаје сива и на којој се због превише шећера могу појавити бубуљице, али и на изражајне подочњаке, главобоље и осећај тромости.


628690_beer-413704-1920_f


После пуног празничног стола и слаткиша које једемо тих дана, тешко је осећати се полетно и енергично, јер велика количина ића и пића не утиче само на нашу килажу, већ и на изглед наше коже која постаје сива и на којој се због превише шећера могу појавити бубуљице, али и на изражајне подочњаке, главобоље и осећај тромости.

Кажу да за неколико новогодишњих и божићних дана знамо да поједемо и од 4.500 до 6.000 калорија на дан, па тако у кратком року добијемо неколико килограма вишка који се затим на нашем телу тврдоглаво задржавају месецима.

Због свега тога је паметно направити малу детоксикацију која ће помоћи штетним материјама да изађу из организма.

Детокс од 24 часа:

1. Дан почните шољицом вруће воде са соком од пола лимуна и мало цимета.


2. Ако се бојите да нећете моћи да издржите цео дан без чврсте хране, ујутро поједите 1 тост с мало сирног намаза.

3. Цео дан једите само сирово воће и поврће, с нагласком на поврћу. Воће и поврће можете помешати у блендеру и пити у облику смутија.

4. После 18 часова немојте јести воће.

5. За време детоксикације заборавите на уље и дресинге за салату.

6. Током дана полако испијајте 2,5 литра воде у коју сте убацили лимун, свеже краставце и листиће нане.

7. Уместо кафе пијте незаслађени зелени чај.

8. Пођите у енергичну шетњу у трајању од пола сата.

9. Одморите и главу, па на дан детокса пробајте да што мање користите мобилни и Интернет.

10. На дан детоксикације рано лезите и добро се наспавајте.

Други дан ћете се осећати као нови!

Нема коментара:

Постави коментар