уторак, 31. јануар 2017.

NOVI POČETAK


Mirjana Bobić Mojsilović


Pre nekoliko dana, pozove me prijateljica, inače vrlo energična žena koja izgleda fantastično, i koja veoma vodi računa o sebi, i kaže, nekako izgubljeno da moramo da se vidimo. Glas joj je umoran i rezigniran, kaže, treba joj savet. Raskinula je poslovno partnerstvo i sada radi sama, ali ništa ne ide kako je planirala i kako bi trebalo, pa želi da priča sa mnom. I, na kraju kaže, „znaš, teško je ponovo početi ispočetka, umorna sam od svega, nije lako, znaš, u našim godinama, ipak...“

Ništa ne znam o biznisu, partnerstvima, ne mogu sigurno da joj dam ni jedan poslovni savet, ali znam dosta o ponovnom počinjanju, znam ponešto i o tome kako izgleda boriti se sam, i kako može da bude teško ženi koja sama pokušava nešto da napravi, ali odjednom to mi uopšte nije bila tema. Pogodilo me je samo jedno u njenoj priči – to kad je rekla kako nije lako ženama u našim godinama.

Nisam je ni pustila da završi rečenicu.
„Koje naše godine???“ Viknula sam.
„Pa, mislila sam,“ promucala je neodlučno.
„Saberi se! Mi smo u najboljim godinama! Šta pričaš? Neću da te čujem da tako govoriš“, urlala sam, „pogledaj kako izgledaš, pomisli šta sve možeš, te babačke jadikovke neću da slušam!“
„Ali“, pokušala je nešto da kaže, ali moju lavinu nije mogla da zaustavi.
„Sve dok nosiš iscepane farmerke i štikle i dok ti je važno kako izgledaš, sve možeš, i ne želim da čujem nikakvo kukanje, i ne pričaj mi ni o kakvom umoru! Ideš u teretanu, radiš čučnjeve, a govoriš o „našim godinama“. „


Počela je da se smeje.
„Ja neću imati s kim ostati mlad, ako svi vi ostarite, i ta će mi mladost teško pasti, jer sam sam na ovoj obali...“, recitovala sam kao luda.


„Ti si nenormalna“, uspela je da kaže, „vratila si me u život“.
Kad smo završile razgovor, smejala sam se na glas. A onda mi je pala na pamet ona sjajna priča o baki kojoj je komšinica ukrala 50 pari štrikanih vunenih čarapa i prodala ih na pijaci. Bakin sin je poludeo i rekao da će da je prijavi policiji. A baka je rekla : „Nemoj je prijavljivati – isplešću ja ponovo“.


Ali tu sjajnu priču, o tome da mudar čovek uvek može da počne ispočetka, ispričaću joj kad se budemo videle.

Izvor All Me 


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.