субота, 14. јануар 2017.

Čarobne moći uma

Da radost zameni tugu
 
Molitve
          Piše Spasoje Vlajić 








U savremenoj psihologiji uspeha, duhovna priprema prethodi fizičkom radu na ostvarenju poslova, namera, želja... Svrha je da se sa što manjim utroškom vremena i energije postigne što više. 

Duhovna priprema se temelji na molitvi. Ona smiruje um, budeći u čoveku čarobnu moć da mislima utiče na događaje i lakše ostvaruje svoje želje. Naravno, u svom mističnom vidu, molitva je mnogo više od toga.
Ovde dajem kratke, jezgrovite molitve koje izgovaram neposredno pre nekog događaja – recimo, početka posla, lečenja, putovanja, važnih razgovora, iznenadnih potreba... O tim molitvama sam pisao u prošlom broju, a opširna objašnjenja za njihovu primenu su data u knjigama “Moć je u mislima”, “Stvaranje i privlačenje sreće” i “Knjiga o radosti i uspehu”.
Lične molitve, o kojima govorim, poziv su da svoje duhovno stanje još više usavršite u domu Gospodnjem, crkvi.

Molitveni obrasci
Sada prelazimo na molitvene obrasce koji se koriste u duhovnoj pripremi za psihologiju uspeha. Date su osnove koje možete i sami usavršiti delovima iz Svetog pisma, a i svojim rečima .
Molitveni obrasci su dati po azbučnom redu. Dakle, na vama je da, po azbučnom redu, nađete ono što vam treba i svakog dana odvojite petnaestak minuta (tri puta po pet minuta) za odabranu molitvu.
 

Pošto se radi o ličnoj duhovnoj pripremi, ceo postupak se sastoji iz četiri koraka, četiri molitve: Oče naš, Gospode pomiluj, Molitva za oproštaj grehova i Odabrana molitva za datu potrebu.
Date molitve možete zameniti onima iz molitvenika, ili molitvama koje ste dobili od svog duhovnika, ili ste sami sastavili.

Uputstvo: prvo pročitajte date molitve za razne potrebe, a onda se narednih četrnaest dana molite za ono što smatrate da je u to vreme najvažnije za vaš život. Molite se, unapred pomireni sa Božjom voljom.

Anđeo čuvar “Bože milostivi, pošalji svog svetog anđela čuvara da me izbavi od iskušenja i sačuva od zla i daj mi mudrosti i snage da se potpuno uskladim sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Bes (nadmenost, prezir, nemir, zlovolja, mržnja, suze, tuga)
“Bože milostivi, preobrazi moj bes u samilost, nadmenost u smernost, prezir u razumevanje, nemir u smirenost, zlovolju u dobronamernost, mržnju u ljubav, suze u molitvu, tugu u radost i daj mi ostala dobra koja će me potpuno uskladiti sa Tvojom savršenom promisli za naš spokojan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Blagostanje, bogatstvo“Bože milostivi, daj mi prirodno blagostanje i pravo bogatstvo koje mi pripada po Tvojoj savršenoj promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Božanska moć“Bože milostivi, obdari me božanskim moćima i daj mi snage da činim ono što je dobro i što čudesima osvetljava Tvoju savršenu promisao za dobro i spas svakog čoveka. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Božanski plan
“Bože milostivi, izbriši iz mog uma misli o smrti, bolesti, bedi...Oslobodi me od briga, straha i svih loših misli, otkrij mi Tvoj savršeni plan za pravi napredak, uspeh, radost i spasenje. Pomozi mi da se uskladim sa Tvojom savršenom promisli za naš spokojan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Bol
”Bože milostivi, oslobodi me od bola, daj mi spokojan, bezbolan život i uskladi me sa Tvojom savršenom promisli za naš spokojan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Bolest
“Bože milostivi, oslobodi me od brige, straha, napetosti, stresova, loših misli, svih bolesti i daj mi smiren um, hrabrost, radost, zdravlje i sva dobra koja dolaze iz Tvoje savršene promisli za naš spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Brak
“Bože milostivi, daj mi porodicu po Tvom savršenom izboru za naš radostan, zdrav, spokojan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Briga
Videti pod “bolest”
Budućnost
“Bože milostivi, molim Te da se u budućnosti ostvari samo ono što je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, zdrav život ispunjen prirodnim blagostanjem i svim dobrima koje vode spasenju. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Vera
“Bože milostivi, obdari me mudrošću da od Tebe tražim samo ono što je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš spokojan život na zemlji i blažen na nebu. I obdari me savršenom verom da sve što zatražim u Tvoje ime, to i dobijem. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Volja
“Bože milostivi, ujedini mi volju sa nadom i verom da ću ostvariti pravi napredak, pravi uspeh i sve što je uskladu sa Tvojom savršenom promisli za naš spokojan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Vrline
“Bože milostivi, oprosti mi sve grehe i ispuni me vrlinama krotosti, smernosti, uzdržanosti, darežljivosti, moralne čistote, milosrđa i revnosti u veri. Ispuni me vrlinama koje su u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Gnev
Videti pod “bes”
Greh, gresi
“Bože milostivi, oprosti mi sve grehe, daj mi snage da se izborim od njih i ispunim vrlinama koje me približavaju Tvojoj savršenoj promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemljii blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Darežljivost
Videti molitvu za 11. septembar
Darovi:
“Bože milostivi, daj mi veru, nadu, ljubav, mudrost, hrabrost i strpljenje da mirne duše prihvatim svaku neprijatnost i ispunjen Tvojim blagodetima dostignem Tvoju savršenu promisao za naš radostan, smiren, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Deca
“Bože milostivi, predajem moje čedo (ime) pod Tvoju zaštitu, verujući da će po Tvojoj savršenoj promisli za naš život sve biti dobro, na radost i spasenje. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Dobro
“Bože milostivi, molim Te za dar vere u dobro i samo dobro. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Dom, porodica
“Bože milostivi, daj mi dom i porodicu po Tvom savršenom izboru za naš život ispunjen radošću, prirodnom blagostanju i Tvojim blagodatima. Daj nam spokojan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Drage osobe
“Bože milostivi, molim Te da se u životu (ime) ostvari Tvoja savršena promisao za radostan, zdrav, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Dug
“Bože milostivi, pomozi mi da vratim dug i rasterećen se uskladim sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Duhovnost
“Bože milostivi, izbavi me od iskušenja i daj mi prave duhovne darove koji će me uskladiti sa Tvojom savršenom promisli za naš spokojan, radostan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Žalost
“Bože milostivi, preobrazi moju žalost u radost i daj mi ostala dobra koja će me ukladiti sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Želje
“Bože milostivi, pomozi da mi se ostvare samo one želje koje su u punom skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Život
“Bože milostivi, pomozi mi da činim samo ono što će me uskladiti sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, zdrav, dugovečan život na zemlji ispunjen spokojem. Prirodnim blagostanjem i svim dobrima koja vode ka blaženoj besmrtnosti. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Zadatak
Videti pod “smisao”
Zarada, posao, novac
“Bože milostivi, daj mi pravi posao koji ću raditi sa zadovoljstvom i koji će mi doneti dobru zaradu za prirodno blagostanje, usklađeno sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Zahvalnost
“Bože milostivi, odeni srce moje u odeću smirenosti, strpljenja i hrabrosti, da svaku teškoću mirne duše prihvatim kako bi se Ti zaradovao videći snagu moje vere i zahvalnosti. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Zaštita
“Bože milostivi, oslobodi me od prošlosti, zaštiti u budućnosti i blagoslovi svaki trenutak sadašnjosti. Nada je moja Otac, utočište moje je Sin, zaštita moja je Duh Sveti. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Zdravlje
“Bože milostivi, oslobodi me svih bolesti, zaštiti me od bolesti i njihovih uzroka i daj mi savršeno zdravlje koje je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Znanje
“Bože milostivi, otvori mi um da se kroz mene ispoljava Tvoja savršena mudrost, znanje, dobrota, ljubav, samilost i sve ono što je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Zlovolja
Videti pod “bes”
Izbor
Videti pod “vera”
Izlečenje:
Vvideti pod “zdravlje”
Iskušenje:
Videti pod “duhovnost”
Ispiti
“Bože milostivi, otvori mi um da znam ono što je potrebno da položim ovaj ispit i pomozi mi da to znanje upotrebim za ono što je dobro i u potpunom skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin”.
Istina
“Bože milostivi, pomozi mi da saznam pravu istinu koja će me osloboditi od privida, umišljaja, sumnje, birge i ispuniti verom, samopouzdanjem i svim dobrima koja su u skladu za Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Kupovina
Videti pod “zarada”
Kuća, stan “Bože milostivi, daj mi kuću kakva mi dolikuje po Tvom savršenom izboru za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Laž, poroci “Bože milostivi, sačuvaj me od laži i svih poroka, nauči me da ih prepoznam i odbacim od sebe. Daj mi vrline koje će me uskladiti sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Lečenje
Videti pod “zdravlje”
Ljubav (za one koji je traže) “Bože milostivi, pomozi mi da nađem i sačuvam pravu ljubav koja mi pripada po Tvom savršenom izboru i Tvojoj savršenoj promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Ljubav
“Bože milostivi, daj mi pravu ljubav, ljubav po Tvom savršenom izboru za život u kojem volim i voljen sam. Neka me prava ljubav nadahne za vrline koje su u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Ljubomora
“Bože milostivi, oslobodi me ljubomore i ispuni nesebičnom, pravom ljubavi koja je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Magija:“
“Bože milostivi, oslobodi me svakog uticaja i zaštiti od magije i daj mi Tvoju božansku moć da činim ono što je dobro i u skladu sa tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažene na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Malodušnost
Videti pod “hrabrost”
Milosrđe
Videti molitvu za 13. septembar
Moć
Videti pod “božanska moć”
Mržnja
Videti pod “bes”
Mudrost
Videti pod “vera”
Nada
Videti pod “darovi”
Nadahnuće
“Bože milostivi, nadahni me da radim po volji Tvojoj i ostvarim Tvoju savršenu promisao za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Napetost
Videti pod bolest”
Napredak
“Bože milostivi, daj mi napredak koji je u potpunom skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Nasilje
“Bože milostivi, odbrani me od silnika i zaštiti od opasnosti. Ti si moj štit, moja snaga, odbrana samopouzdanje i pobeda. Ti mi daješ radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Nemir, nervoza:Videti pod “smirenje”
Neodlučnost, nesigurnost
“Bože milostivi, oslobodi me briga, straha, nesigurnosti i ispuni me smirenjem, hrabrošću, samopouzdanjem, sigurnoću i verom koja će me približiti Tvojoj savršenoj promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Nesanica
“Bože milostivi, daj mi spokoj u duši i blažen san. Ja mirno ležem i spavam, jer me Ti, Gospode, čuvaš i daješ mi miran počinak. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Novac
Videti pod “zarada”
Obdarenost
“Bože milostivi, pomozi da svoju obdarenost, koju si mi Ti darovao, upotrebim za dobra dela koja su u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Odbrana
Videti pod “nasilje”.
Odluke
“Bože milostivi, pomozi mi da spontano i kad treba donosim dobre odluke koje su u punom skladu sa Tvojom savršenom promišlju za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Opasnost
Videti pod “nasilje”
Oproštaj
“Bože milostivi, daj mi mudrosti i snage da oprostim svima koji su zgrešili prema meni da se pokajem za sve što sam loše učinio prema Tebi i prema drugima. Uputi me Tvojim savršenim putem za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i bliže na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Oslobođenje
Videti pod “čišćenje”
Patnja
Videti pod “žalost”
Pobeda
Videti pod “nasilje”
Poboljšanje
Videti pod “napredak”
Pokajanje
Videti pod “oproštaj”
Pomirenje
Videti pod “smirenost”
Pomoć
“Bože milostivi, pohitaj da mi pomogneš, Gospode, pomaži mi! I učini da svi oni od kojih to zavisi, pomognu da se ostvari Tvoja savršena promisao za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Porodica
Videti pod “dom”
Posao
Videti pod “zarada”
Poroci
Videti pod “laž”
Potištenost
Videti pod “žalost”
Potomstvo
Videti pod “deca”
Praznoverje, sujeverje
“ Bože milostivi, oslobodi me praznoverja, laži, umišljaja i daj mi mudrost da prepoznam ono što je prava vera usklađena sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Prepuštanje volji Božjoj:“Bože milostivi, daj mi mudrost da se ne opirem zlu, nego da ga savladam povoljnim mislima i dobrim delima, potpuno prepušten Tvojoj volji i Tvojoj savršenoj promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Pretnja
Nideti pod “nasilje”
Prilagođavanje
Videti pod “prepuštanje”
Prodaja
Videti pod “zarada”
Prokletstvo:
“Bože milostivi, oprosti mi grehe, oslobodi od svakog prokletstva, izbriši sve loše uticaje na mene i povedi me putem Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Put
Videti pod “cilj”
Putovanje, putnici“Gospode Bože, koji su pravi Put, Istina i Život, smiluj se na mene nedostojnoga i budi mi saputnik na ovom putu. Sačuvaj me od iskušenja, od svake prekore i pakosti, zlih duhova i zlih ljudi. Održi me u pravdi i istini po zapovestima Tvojim, da se vratim u zdravlju duše i tela, jer je Tvoje carstvo i sila i slava, Oca i Sina i Svetoga duha sada i uvek i u sve vekove. Amin” (molitva je iz molitvenika).
Radost
“Bože milostivi, daj mi obilje prave radosti iz svoje Božanske riznice pune ljubavi i svega što je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Razvrat
Videti molitvu za 12. septembar
Red:
“Bože milostivi, uspostavi božanski red u mom umu, mislima, odnosima, poslovima... Uspostavi red koji je u potpunom skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Revnost vereVideti molitvu za 14. septembar
Reči, rečitost“Bože milostivi, sačuvaj me od praznih reči i daj mi mudrost da govorim samo ono što je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Savest
Videti pod “smirenje”
Samoostvarenje
Videti pod “uspeh”
Samopouzdanje
Videti pod “nasilje”
San
Videti pod “nesanica”
Saobraćaj
Videti pod “putovanje”
Saradnici
“Bože milostivi, pošalji mi saradnike za uspešne poslove koji su u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin”.
Sigurnost
Videti pod “nasilje”
Sklad
Videti pod “red”
Sloga:
“Bože milostivi, daj mi mudrosti i snage da kroz oproštaj i pokajanje ostvarim slogu sa svim ljudima i da se dobrotom približim Tvojoj savršenoj promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Smernost
Videti molitvu za 9. septembar
Smirenje, strpljenje
“Bože milostivi, pomiri me samog sa sobom, pomiri sa bližnjima, pomiri s celim svetom. Pomozi mi da se čiste savesti i smirnog uma strpljivo uskladim sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Smisao
Videti pod “zadatak”
Snaga
Videti pod “božanske moći”
Spasenje.
Videti pod “božanski plan”
Sport
“Bože milostivi, daj mi bistar um, snažno telo, vrelo srce i smirene živce koji će mi doneti vrhunske rezultate i poštenu pobedu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Sreća
Videti pod “radost”
Srdačnost.
Videti pod “hrabrost”
Stan
Videti pod “kuća”
Strah
Videti pod “hrabrost”
Stres
Videti pod “bolesti”
Strpljenje
Videti pod “smirenje”
Sud, suđenje
“Bože milostivi, molim Te da ovo suđenje bude pravično i da presuda bude u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek, Amin.”
Susret
“Bože milostivi, dovedi mi osobe koje donose samo ono što je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin”.
Teškoće
Videti pod “zahvalnost”
Trgovina
Videti pod “zarada”
Trudnoća
“Bože milostivi, sačuvaj me od svakog zla i pomozi da lako rodim zdravo dete čiji će život biti u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Tuga
Videti pod “žalost”
Uzdržanost, umerenost
Videti molitvu za 10. septembar
Umetnost
Videti pod “uspeh”
Usavršavanje
Videti pod “napredak”
Uspeh:
“Bože milostivi, otvori mi put za pravi uspeh koji dolazi iz Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Učenje
Videti pod “znanje”
Ušteda
“Bože milostivi, pomozi mi da sa što manjim utroškom vremena i energije postignem pravi uspeh koji je u skladu sa Tvojom savršenom promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Hrabrost, srčanost
“Bože milostivi, oslobodi me od straha i malodušnosti. Ti si snaga života mog, koga da se bojim? Da pođem i dolinom sena smrtnoga, neću se bojati zla. Ti si, Gospode, štit kojim me zaklanjaš i vodiš putem Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Cilj, svrha, put“Bože milostivi, pokaži mi puteve svoje, nauči me hodati stazama Tvojim i dovedi me do pravog cilja, do Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin”.
Čist razum “Bože milostivi, očisti me i sačuvaj od umišljaja, zabluda, laži, prelesti i daj mi čist razum da vidim pravu istinu koja me vodi do Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečan život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Čišćenje od loših energija (uticaja)
“Bože milostivi, očisti me i zaštiti od loših egergija i loših uticaja. Oslobodi me od njih i povedi putem Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”
Štit:“
“Bože milostivi, ti si snaga moja i štit moj. Ti me čuvaš od teskobe i okružavaš radostima. U Tebe se uzda srce moje, jer me vodiš putem Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečni život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin.”

Ovde su date molitve koje koristim za razne potrebe u duhovnoj pripremi za psihologiju uspeha. Njihov oblik i sadržaj su usklađeni sa uputstvima koje za molitvu daje Sveti Vladika Nikolaj Velimirović u knjizi “Vera svetih - katihizis istočne pravoslavne crkve”.


Bože milostivi, oprosti mi ako sam negde pogrešio i povedi me putem Tvoje savršene promisli za naš radostan, spokojan, dugovečna život na zemlji i blažen na nebu. Tebi slava i hvala vavek. Amin!  




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.