уторак, 20. децембар 2016.

Svim ženama: Budite najdublja, najbolja, najvjernija verzija sebe!

žena

Amerikanka Regina Brett je spisateljica, dobitnica dvije Pulitzerove nagrade, poznata po svojim člancima u kojima preispituje značenja i tajne života.

I čini se da žena zna što govori, nudi dobre temelje, informativne i precizne stavove. Regina je u svom životu prošla kroz razna važna i teška iskustva: kao samohrana majka, podizala je dijete 18 godina, preboljela u svojoj 41 godini karcinom dojke, ali je postigla veliki uspjeh i impresivnu karijeru. U 45 godini, konačno je pronašla pravu ljubav.

Danas vam Zdrava i Sretna nudi neke od njenih savjeta i misli o odnosima. Mislimo da to vrijedi za sve nas, pročitajte ih otvorenog uma i promislite na trenutak o dubini njenih razmišljanja.

“… U mojim dvadesetima i tridesetima, mijenjala sam muškarce kao čarape. A u stvari sam stalno izlazila s istim muškarcem koji je samo imao različita lica i imena.
Nikada to nisam shvaćala sve dok zbog jedne veze nisam završila na terapiji. Mlad, zgodan momak koji me saljetao na poslu, činio se oduševljen što može biti sa mnom. Vrtio se oko mene tri mjeseca. Upravo kada sam bila spremna pustiti ga u život, rekao mi je da taj vikend ne može biti sa mnom, jer u grad dolazi njegova zaručnica.

Njegova što?!

Priča moga života. Zašto mi se stalno ponavlja ta priča? Te noći kada sam mu rekla da ode, plakala sam i vikala na svemir, “Zašto uvijek privlačim muškarce koji su zauzeti?
 
Svemir mi je odgovorio: “Zato što se bojiš onih koji su slobodni.“

Savjetnica koja mi je izliječila najtamnije i najdublje rane, dala mi je osnovna pravila za odnose s muškarcima. Lako se pamte, a osnova im je sigurnost. Istaknula mi je četiri stvari na koje moram paziti, a prva od njih je i najvažnija.

Tajnost. Može li odnos proći javnu osudu? Ako se odnos mora tajiti, tamo ne pripadaš.

Štetnost. Škodi li ili degradira ta veza tebe ili tvoju djecu na bilo koji način?

Osjećaji. Jeste li u tajnoj vezi kako bi izbjegli bolne osjećaje? Mijenja li ta veza vaša raspoloženja?

Praznina. Nedostaje li predanosti i brižljivosti?
Ovo je bila odlična početna točka. S vremenom ja sam sama stvorila vlastiti popis savjeta za veze:

Klonite se muškaraca koji su nedostupni – zauzeti. To uključuje i one koje ne privlačite, svećenicke, geografski nepoželjne muškarce, oženjene muškarce, muškarce koji su zaručeni, muškarce koji se boje reći drugima da su s vama u vezi jer će tako otjerati potencijalne nove veze.

Nema tajni. Imam dragu prijateljicu koju je muž varao godinama. To nije bila afera, to je bio njegov stil života. U međuvremenu, oni su prolazili kroz terapije da spase brak. On se pretvarao da sudjeluje u tome, nikada nije davao sumnju da se radi o drugoj ženi, sve dok ga njegova žena nije ulovila u preljubu i brak je završio. Još je jedna prijateljica imala tajnu vezu s oženjenim muškarcem,  čekala je godinama da on ostavi svoju ženu i oženi se njome. Ja sam joj stalno govorila; ako se udaš za muškarca koji vara svoju ženu, koja je garancija da neće varati i tebe?  Isto vrijedi i za muškarce. Ako vaša djevojka neće reći svojoj sestri, majci, prijateljima, ili svojem bivšem da je sada u vezi s vama, krenite dalje. Ne budite tuđi kratkoročni najam. Ako ona ne može biti iskrena da vas predstavi kao svog partnera, ostavite je. Želite li aferu ili vezu?

Čuvajte se ovisnosti. Ako je netko zakačen na piće, kockanje, drogu, klađenja, seks, posao, i slično, ta osoba nije dostupna. Osvijestite svoje unutarnje potrebe, pronađite ih i popravite svoju slomljenu dušu. Ako želite nekoga koga treba promijeniti ili “popraviti”, zapitajte se zašto bi to vi trebali riješiti. Ako mislite da možete spasiti nju ili njega, razmislite ponovo.

• Budi svoja. Budi ti 100 posto. Jedan muškarac s kojim sam bila u vezi, rekao mi je da je volio sve o meni, osim što sam previše duhovna. Postoji li takvo što? Pa što je on očekivaju, da vjerujem više u njega nego u svoja uvjerenja? Ono što smatram da je moja najbolja osobina, on nije mogao tolerirati. Ne želim nekoga tko će me tolerirati. Želim nekoga tko će me slaviti.

• Reci svijetu što želiš. Prvo recite sebi što želite. Zapišite to. Počnite od nekih fizičkih osobina: visina, težina, zatim napišite prihode koje želite – sve ispustite iz sebe. Neka te želje polete u svemir. Zatim sjednite, krenite u tišinu svoje duše, prodrite do srži, i pitajte: “Što ja zapravo želim?” Zatim napravite popis. U dnu papira zapišite: ovo ili nešto bolje. Zatim papir stavite u kutiju i ne osvćite se više na njega.

Ignorirajte vanjštinu. Omot na poklonu obično ne daje naznake o tome što je unutra. Ponekad je omot bolji nego sadržaj. Neki od najboljih darova dolaze bez omota. Nemojte ignorirati kratke ćelave dečke ili bucmaste mede. Prije nego što ih je otpišete, razmislite što uistinu želite. Nemojte propustiti nježnog tipa mekog srca zbog nabildanog frajera punog sebe. Dobro srce traje dulje od pločica na trbuhu. Pitajte bilo koju udanu ženu iznad 40.

Stvorite bolju sebe. Stvorite si život koji je toliko dobar, da nije ni bitno hoće li netko u njega ući. Prihvatite svaku priliku za nove prijatelje, upoznajte nove ljude, isprobajte nove avanture. Živite život svojih snova, umjesto da tragate za muškarcem iz snova. To je slično leptiru u letu, lovite ga i nikako ga uloviti, kad odustanete, taj leptir vam doleti na rame. Umjesto da tražite pravog partnera, postanite pravi partner sebi… Budite najdublja, najbolja, najvjernija verzija sebe. Postanite same sebi privlačne.

Postoji netko za svakoga. Ako pokušavate postati netko drugi, onaj gospodin “Pravi“ možda neće biti zainteresiran jer baš traži onu osobu koja ste vi nekad bila.


 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.