среда, 7. децембар 2016.

Sun di Gioia

Sun di Gioia Giorgio Armani za žene  

 

 - Toliko sam mastala o moru ove godine...
Znas i sam koliko ja volim more. I mene more. Taj osecaj koji se budi u meni pri pogledu na njegovo prostranstvo. Vazduh. Plavetnilo. MIRIS...

...Osecaj dok gazim bosa po pesku, lagano, korak po korak. Dok posmatram igru i let galebova iznad njegove povrsine u svitanje, u sumrak. Sunce koje se prelama svoje zrake na njegovoj povrsini.
Odsjaj mesecine...

Sve bih napustila i otisla da zivim negde na primorju. Cak bih isla i u ribolov svako jutro i vece. Imala bih camac. Hranila bih se samo plodovima mora i ribom. Od voca, samo bih jela smokve i pomorandze iz mog vrta.

-Znam ljubavi...

-Znas koliko mi znaci i te 2 nedelje godisnje.
Ozdravim. Oporavim se, regenerisem, izvucem sebe iz "sebe" zamaskirane ispeglanom garderobom, kosom, sminkom, stiklama, neonskim svetlima, asfaltom, jurnjavom automobila po gradu, sudaranjem sa nervoznim prolaznicima na pesackom, obavezama, papirima, ciframa, tempom i nacinom zivota koji diktira zivot u gradu.

-...

- Toliko sam zelela da odem na more... Makar na tri dana. Znas koliko je teska i stresna, bolna ova godina za mene... najteza u zivotu... Makar na tri sata... Samo da udahnem more u sebe... Samo da osetim taj mir...

- Znam ljubavi. Kad prodje sve ovo, otici cemo na more i ostati koliko god zelis. Celo naredno leto. Ma, na prolece cemo otici, i biti do pocetka jeseni. Ako pozelis, ostacemo i jesen, i narednu zimu. Docekacemo novu sezonu na moru. Necemo se nikad vratiti sa mora. Sta god ti zelis. Kad prodje sve, pocecemo zivot ispocetka, kako mi zelimo i gde zelimo. Ti izaberi mesto.

...par sati kasnije...

- Kupio sam ti nesto...
*pruza mi kesicu sa lepo zapakovanom kutijom i sa iscekujucim, pomalo uplasenim pogledom*

Odmotavam. Sun di Gioia. Nemam pojma kako mirise, moje lice se vec ozarilo. Parfem. :) Nisam ljubitelj predhodnih Gioia izdanja, ali ovo SUN u nazivu...obecavalo je.

Prskam na ruku jos u restoranu, ne mogu da cekam da dodjemo kuci.

TO JE TO!
To je leto.
To je taj miris bezbriznosti i srece koji me prati kad sam na moru.

Sve sto mi treba i sto sam trazila od parfema za more.
I punoca, i osecaj lagodnosti i taj egzoticni, morski karakter.
Nadmasio je svako moje ocekivanje.
Skinuo Sicily i Bronze Goddess sa trona kao mirisne kraljice leta.

- Da li da ga sacuvam, kad sve ovo tuzno prodje, kad krenemo na more srecni i bezbrizni, da li da ga tad koristim? Da li cu upropastiti miris ako ga budem nosila po kuci, jer ovo leto prolazi bez mene, bez mog dozivljaja njega...
*lomila sam se

- Ne, ljubavi, nosi ga. Svaki dan, Uzivaj u njemu. Imacemo more i leto u kuci, sve dok naredne godine ne spakujemo stvari i otputujemo... i mozda se ne vratimo. A i ko zna, mozda, tamo, negde na moru, pronadjes neki drugi miris, za novi pocetak. Neko novo more u bocici, a mozda ti nece biti potrebno jer ces biti zaista tamo... :)
*govori on sa smeskom i toplinom u ocima

....
Sun Di Gioia je obelezila moje leto 2016. Bocica od 100 ml je do pola potrosena. Ne verujem da cu moci da je nosim narednog leta, ali sigurna sam da cu joj se jednom vratiti. Kad sve prodje, ili bar izbledi.

Nisam bila na moru, ali sam na trenutke imala beg od tuzne i bolne stvarnosti, i uz njen miris, bila tamo. Osetila i more i leto i tu bezbriznost.

Jeste da nam je leto na izmaku, ali probajte je obavezno. Obecavam pozitivno iznenadjenje ljubiteljkama ovakvih tipova parfema.
Mozda cete vi pronaci svoj savrseni parfem, vase sunce i more u bocici, za, mozda, naredno leto... ili do sledeceg leta i odmora...

Pun Miris 

 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.