четвртак, 15. новембар 2012.

Sreća je nešto o čemu odlučujemo unapred

Da li sami krojimo svoju sreću ili...su neki ljudi jednostavno srećniji od drugih.

 

Probudila sam se mamurna, da li zbog čaše ispijenog viskija, ili zato što sam izgubila mobilni telefon, ili zato sto je moju bebu ujela neka buba, ili zato što me muž ignoriše mesecima? Tužna i razoćarana, pre bih to nazvala nezadovoljna...
Onda sam se konektovala na internet, dočekala me je poruka na mesengeru: Sreća je imati dobro zdravlje, a slabo pamćenje... Nebo moje... Ne, nije muškarac ostavio poruku, zamislite?! Ovako nešto može samo žena napisati. Osmehnula sam se, okrenula oko sebe i ponosno podigla glavu gore! Da, sreća je nešto o čemu isključivo sami unapred odlučujemo!
Da li će mi se recimo dopasti soba gde cu živeti ne zavisi od toga kako je nameštaj rasporedjen, već kako ja rasporedjujem svoje misli. Već sam odlučila da mi se dopada... i tačka. I da, to će biti odluka koju ću donositi svakoga jutra kada se probudim. Ja sam izbor: mogu provesti dan u krevetu brojeći teškoće koje sam preživela i koje ću proživeti tek, ali mogu da ustanem iz kreveta srećna zbog onoga što imam, što me okuružuje, onoga što mogu promeniti jednim osmehom, pesmom, dodirnom, poljupcem.
Svaki dan je poklon, i dok su mi oči otvorene misliću na novi dan, novi uspeh, novu pobedu, i na sve srećne uspomene koje sam odložila. Doći će i starost, a starost je nas bankovni račun: sa njega podižemo ono što smo uložili tu.
Moj savet je da ulažete u banku svojih sećanja i srećnih trenutaka. Ja ulažem.
I tako, otvorila sam prozor , dragoj mi prijateljici, pozdravih je sa: Zvezdo moja najsjajnija, hvala ti na divnom početku današnjeg dana!



izvor: zena

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.