петак, 9. новембар 2012.

POMOZIMO SEBI I DRUGIMA

Kako bi pomogli našoj planeti i svim njenim stanovnicima da se rode u
Novom Svijetu, molimo sve 'Tvorce Svjetla ", koji se osjećaju kao i
mi, da obavezno moraju vibrirati i održati to stanje trajno u svom
najboljem intenzitetu. To će hitno stvoriti kvantni skok koji nam je
potreban.

Da bi se to obećanje ispunilo, samo recite naglas: "Zahtjevam da ovdje
i sada vlada TRAJNO Ljubav, Mir i Radost, u meni i oko mene, za moju
osobnu korist i najvišu korist za sve stvoreno".

Zatim je potrebno da se osjećaju emocije, kao kada ste "u Ljubavi".
Dobro je zadržati ovu frekvenciju "kvazi-opsesivno" i naravno,
djelovati u skladu sa tim.

Traži se da ovaj zahtjev primjenjujete svaki dan i to najmanje 21 dan,
kako bi se stvorili i aktivirali neuronski sklopovi i potrebne
energije.

Tokom tih 21 dana, više puta ponavljajte: "Ja sam Ljubav, Mir i
Radost," osjećajući to, dok su odgovarajuće emocije izražene u vama i
oko vas.

Rezultati će biti ogromani, jer pojedinac koji živi i vibrira u
usklađivanju sa pozitivnom energijom i spremnost da ne sudi drugima,
omogućit će protivtežu negativnosti 90.000 ljudi koji žive u nižim
energetskim nivoima.
Pojedinac koji živi i vibrira u usklađivanju sa energijom Ljubavi i
Poštovanja kompenzirat će negativnost 750.000 ljudi koji žive u nižim
energetskim nivoima.
Pojedinac koji živi i vibrira u usklađivanju sa energijom Svjetla,
Radosti i Mira omogućit će beskonačnu protutežu negativnosti od deset
milijuna ljudi, koji žive u nižim nivoima energije ...


1 коментар:

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.