субота, 13. мај 2017.

Treba vremena i vremena da zaboravim te ja...

                 

                                       
                                        Treba vremena i vremena da zaboravim te ja...
 

Odbolujem svaku pjesmu
koju ti ni cuti neces,
sto na srcu nemam cesmu
da te pustim da isteces...

 Da ozdravim treba dana
i godina ja se bojim,
krv je moja otrovana
usnama i grijehom tvojim...

 
Treba vremena i vremena
da zaboravim te ja,
svaki dan nase ljubavi
dva su dana sjecanja...


Cak i suzu znam da pustim
koju nikad vidjet neces,
sto na srcu nemam cesmu
da te pustim da isteces...

Da ozdravim treba dana
i godinama ja se bojim,
krv je moja otrovana
usnama i grijehom tvojim...





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.