субота, 5. август 2017.

Загрљај са душом је пут у самосвест



Метода аутохипнозног самоисцељивања за освежавање организма и међусобно препознавање личности и душеМетода аутохипнозног самоисцељивања за освежавање организма и међусобно препознавање личности и душе

Вековима уназад истраживачи су настојали да разграниче душу и дух, личност и индивидуу, личност и душу човека, прави и лажни его, те примарну и секундарну душу. Схватали су само да није реч о истим феноменима. Аналитика је и у овом случају попут инструмента помогла да се прихвати синтетички, холографски, свеобухватни приступ. Свеједно је како називамо своје компоненте, оне су све време у нераскидивом загрљају. Освешћена личност брине о својој души, а душа посматра напредовање личности и њено настојање да се мења самосхватањем и самодовршавањем. Крајњи резултат је остварење циља живота.
У ово време убрзаног освешћивања, све више људи схватају да су они заправо душе у којима се прожимају свесни и несвесни део. При томе, тај свесни део, именован у личност је само наводно свестан. Реч је о егу који је већином обезбожен, умишљен, горд, посесиван, опсесиван, трауматичан, опседнут бројним зависностима, неслободан и посебно несвестан своје несвесности. Личност мисли и на основу њих има одговарајуће емоције, а не зна како да одживи свој живот. С друге стране, несвесни део душе је у проблему како да се освести и активира на путу свог довршења. Најбољи начин да се освести био би да га свесни део пусти на миру и не оптерећује мислима и емоцијама. Када се личност учењем и искуством оспособи за ослобађање од свог ега, стварају се услови за свесност, или како то Екарт Тол каже – присутност.
Животни циљ душе може се остварити само уколико се међусобно препознају секундарна душа (личност) и примарна душа (апослутно несвесна свест, она која је вечна – која је била, јесте и биће – а са истинским, једино важним, непрепознатим животним циљем). Оне су физички обједињене, али не и информационо. Немају исто знање нити искуство. Мисли их као мостови спајају и раздвајају.
Научници предсказују да ће 21. век изнедрити услове за Нову земљу и Ново небо. Све су бројније методе које премошћују знања стицана вековима, јер одлика садашњег тренутка је да „немамо времена да имамо времена“.
Ево једне од тих метода, намењене за измену структуре личности, којом се увиђа, осветљава и освешћује однос личности и њене у истом телу смештене вечне душе.
Метода је научно заснована и састављена од четири у пракси проверене компоненте. У аутохипнозу укомпонована су знања и искуства једног од најпознатијих хипнотизера света – Хелмута Хансена. У садржај методе уграђена су знања и искуства познате руске научнице др Ларисе Фотине,која је своје научне науме примењивала на руским космонаутима. Већи део садржаја је произашао из методе за подмлађивање, коју је на основу свог самоисцељивања, пробраним речима обликовао руски академик Георгиј Николајевич Ситин, док је неколико сугестивних реченица у својим радовима предложио Вадим Зеланд.
Суштина методе је да се на основу постојећих знања о моћи и особинама мисли, те свесности о душевној повезаности човека са космичком „умном енергијим“, олакша пут до подсвести. Уласком у подсвест информације се саопштавају души, а само се преко душе, која је суштински „несвесна умна енергија“, може изменити структура личности. Тај процес подсећа на кибернетску повратну спрегу.
Применом ове методе, особама које су је примењивале отклоњенје висок крвни притисак и/или смањена срчана аритмија, онима који су патили од несанице вратио се сан, отклањане су ноћне море и месечарења, поправљанасу стања у породици, а децасу постала смиренија, тела клијената су ујутро опуштенија и одморнија, итд. У ствари, потпуно опуштање, отклањање свакодневних проблемских мисли и усмеравање пробраних, позитивних мисли према сопственом организму омогућава самоисцељивање.
Метода, која је плод осмогодишњег студиозног рада и бројних довршавања, примењује се пред спавање.
Најбоље је да се сними смирени глас заинтересоване особе, док чита добијени текст, и да га она слуша преко слушалица уређаја за слушање музике (нпр. MP3 или MP4). Те уређаје користи омладина на рекреацији, током вожње бициклом, мотоциклом, у аутобусима, на плажи, или у току шетње. Могуће је и слушање снимљеног гласа са звучника рачунара, или плејера. Боља је варијанта са слушалицама, јер тада заинтересована особа може неометано да слуша снимак и када је неко присутан у просторији где лежи, или се спрема за спавање.
Снимање мора да буде у потпуној тишини, без шумова и без језичких грешака, да самоисцелитељ не би при слушању обратио пажњу на шумове из околине и/или почињене грешке у изговору и размишљала о њима, уместо о себи.
Суштина методе је да самоисцелитељ с пуном концентрацијом све време мисли на оно што себи саопштава и да, при томе, ствара живе менталне представе о ономе што слуша. Менталне представе су те које ће његовој подсвести омогућити да самоисцели организам.
Да би се постигао потпуни ефект, потребно је да се снимак слуша без прекида 40 пута у континуитету, 15-так минута пред спавање. Слушање се може завршити и за 21 дан, уколико има услова да се слуша два пута дневно. Прекид у слушању није дозвољен, због законитости и карактеристика фотонског памћења. То значи да у случају прекида треба стартовати из почетка. У идеалним условима није лоше да се после целог цикуса он понови у размаку од седам дана, па петнаест дана, затим после једног месеца, па након три месеца, шест месеци, годину дана, две године, затим пет година и двадесет година. То је укупно девет пута по 40 дана за 20 година. Није много, будући да је реч о одржавању организма у истински здравом стању. Када се заврши наведена ментална операција, јача се воља, а информације се памте у подсвести и постају саставни део структуре личности, будући да информације постају део пренаученог материјала. Слично се догађа са памћењем песмама, изрека, таблицом множења...
Метода је због своје оригиналности, својеврсне сложености и садржаја названа Аутохипнозно самоисцељивање.



Следи садржај који треба снимити:

Будући да душа не мисли, она зна, њене „мисли“ су стављене у заграду.
AutohipnozaЛежим удобно. Очи су ми склопљене. Руке и ноге су ми сасвим опуштене. Дишем опуштено, мирно и уједначено, са сваким издисајем осећам да тонем дубље и дубље у постељу.
Сада се концентришем на ноге. Мирно се концентришем на ноге и осећам, сасвим јасно осећам, како ми ноге отежавају. Ноге ми постају све теже и теже. Сада су ми ноге врло тешке, тешке као олово, заиста су тешке као олово.
Сада ми и руке отежавају и снажно вуку наниже. Обузима их све већи умор, због умора постају теже. И руке су ми сада врло тешке, тешке као олово.
Очи су ми чврсто склопљене. Опуштају се и смирују. Очни капци су ми тешки и постају све тежи и тежи. Више не желима и немогу да их отворим. Допуштам да тонем све дубље и дубље у пријатан осећај потпуне опуштености. Постајем све уморнија и уморнија.
Сада више ништа не желим. Потпуно сам опуштена и пасивана. Све се збива мимо мене. У космосу смо само Бог и ја. Прожима ме Његова присутност. Пуштам да речи делују на мене. Ништа не може да ме омета. Ум ми је бистар и спреман за проток мисли. Прожима ме дубока радост што се тако лепо осећам. Све снажније осећам дивно опуштање тела и душе.
У том чудесном миру, широм се отвара моја душа. Моја душа широм се отвара.
Сада слушам свој глас и осећам да постепено тонем све дубље и дубље у дубоки, пријатан мир. Све што мислим и говорим продире лако и дубоко у моју душу и ту се неизбрисиво урезује. Моја душа прихватамисли које изговарам. Преко моје душе мењају се моје навике.
Моје тело испуњава енергија. Имам је напретек. Моја енергија расте. Имам моћну енергију. Сваким даном је све моћнија. Зрачим енергијом моћи, љубави и шарма. Прожима ме енергија чистог енергијског извора. Људи осећају моју енергију и симпатију према мени. Мој нервни систем, увек, тренутно, схвата своју улогу, свестрани развој и усавршавање целог мог бића.
Цео мој нервни систем, брзином мисли напаја и Божијом вољом негује моје здраво тело. Све време се опорављају мој подмлађени организам и његови од Бога створени унутрашњи органи. Нервна сила непрестано напаја сваки мој орган одговарајућом енергијом, ради остварење свих физичких, душевних и духовних могућности.У свако доба, мој нервни систем се свестрано усавршава и ради енергично и ефикасно.
Све време, сви моји органи свесни су свог Богом даног савршенстава. Моја психички и умно јака, самосвесна душа, управља мојим телом, и, све време га негује и усавршава.
Поново у себи осећам пријатан мир. У том чудесном миру свака моја реч неизбрисиво се урезује у моју душу.
Ја сам новорођеномлада жена-витез, пуна здравља и снаге.
Ум мог срца, све време, сјајем унутрашње енергијске муње,ствара у срцу новорођено-младалачки божанствено здрав склад. У свако доба, моје новорођено-младалачко срце је здраво. Моје срце је увек витешко, моћно, снажно, неначето животом. Моја крв протиче кроз чисте, еластичне, здраве крвне судове. Крвоток ми је проточан и стабилан. Циркулација крви у целом мом телу је нормална, пријатно топла – и здрава. Моје срце без престанка откуцава у ритму сказаљке на сату – ритмично – 60 откуцаја у минути. У сваком положају свог тела осећам се добро. Осећам пријатност и опуштеност у грудима. Потпуно сам здрава.
Све моје ћелије занављају се здравим ћелијама. Ћелије, молекули, атоми и све честице у мом телу, све време се занављају и међусобно помажу и воле. Сви мишићи мог тела су снажни и еластични. Моја чула беспрекорно раде. Чујем одлично. Све ћелије од којих зависи мој слух су очуване, чисте, здраве, са осетљивим нервима. Видим одлично све боје и на свим растојањима. Осећам све мирисе и имам истанчан укус. Руке су ми увек младалачки осетљиве на сваки додир. Кичма ми је у одличном стању, здрава и гипка.
Поново у себи осећам пријатан мир. У том чудесном миру свака моја реч неизбрисиво се урезује у моју подсвест.
Мирна сам и опуштена. Осећам се одлично. Из дана у дан ми је у сваком погледу све боље и боље. Не чиним никоме грех па ме не додирује туђе мишљење. Туђе речи се одбијају од мене, ако нису добронамерне. Бог брине да до мене стигну речи које треба да чујем. Примам сугестије иза којих стоји љубав. Потпуно сам равнодушна на коментаре и примедбе изречене безразложно. Настојим да будем према свима коректна. Знам да сви морају да живе свој живот и да се оспособе за њега, зато сам изабрала самосталан пут.
Волим живот. Ничега се не бојим. Знам да ме Бог чува. Живим садашњи тренутак и имам у мислима само лепе замисли везане за будућност. Моја душа ме сања у пријатним догађајима и са људима који ме воле. Лако заспим. Спавам мирно, опуштено, лако се и потпуно будим, увек насмејана, чила и расположена.
Све моје Богом дане, духовне, умне, психичке и физичке способности свестрано се развијају и непрестано усавршавају. Свестрано се развијам. Способна сам и талентована. Лако учим. Стасала сам у жену-витеза, пуну здравља и снаге.
Моје мишљење је брзо, потпуно и свестрано се развија. У свако доба, мој нервни систем ради ефикасно и енергично. У мој мозак уграђен је програм за убрзани саморазвој и самодовршавање. Мозак се сам развија и усавршава. Обе хемисфере раде предвидљиво, опуштено и усклађено. Имам генијалан мозак. Са генијалним идејама. Моје мисли су нестандардне. Резерве мозга укључују се тренутно у рад. Најмање 90 одсто мозга је активно. Младалачки ритмови мог мозга трају и обнављају се. Свестрано се усавршава рад мог нервног система.
Имам моћан интелект и сваким даном је моћнији. Моја умна концентрација је стабилна. Повећава се обим свега што сам упамтила. Моја знања су активна и потпуна. У сваком моменту могу да користим своја знања. С лакоћом решавам проблеме. Моје памћење је беспрекорно, изванредно и сигурно. Моја свесност побуђује снажно тежње, жеље, вољу, веру и намеру ијача милионима пута. Центар моје воље је развијен, савршен и физиолошки јак. У свако доба, моја способност за употребу силе воље и вере изузетно је развијена. Знам да ћу успети да остварим своје намере.
Моја свест се бистри. За мене је све једноставно. Све разумем и јасно излажем. Спајам се са душом у свесност.
Моја вечно млада, божанствена, анђеоска душа, свестрано је развијена и уз Божију помоћ стално изузетно јача. Мој вечно младалачки дух, увек, са сјајем унутрашње енергијске муње, обнавља и непрестано усавршава своје новорођено-младалачко, божанствено лепо тело. Духовно сам снажна. Свестрано сам духовно развијена.
Стављам ментални штит са својим нумеролошким бројем испред себе. Он је мој заштитни знак, који не дозвољава да негативне информације допру до моје душе.
Осећам пријатан мир. У том чудесном миру све моје речи дубоко се и неизбрисиво урезују у моју душу, па их заувек прихватам и остварујем.
Кад избројим до три, руке и ноге ће ми одмах бити потпуно опуштене, лаке и покретљиве. Један! Два! Три! Отварам очи! Руке и ноге су ми опет лаке и покретљиве. Потпуно сам свежа, пуна енергије и снаге. Осећам се одлично. Изузетно сам радосна и заиста се одлично осећам. Предамном су живот и људи које волим. (Размишљам како је важно што као душа могу да мислим о себи као личности, која ми помаже да се освестим и мењам, а при том моја личност све време мења себе. Време је за мој сан).


Кад неко не успева лако да ствара менталне представе, не треба да брине. Део мозга који учествује у визуелизацији шириће се вежбом и способност визуелизације ће се повећавати, као приликом напредовања на тренингу у неком спорту. Подразумева се да женски род треба да пише и изговара речи прилагођене себи, а мушки прилагођене себи.
У следећем низу „садашњих тренутака“ треба очекивати све више сличних метода. Ово је време освешћивања.  

https://www.svetozarradisic.com/index.php/napisi/uticaj-na-svest-misli-dusu-i-mozak-ljudi/100-zagrljaj-sa-dusom-je-put-u-samosvest

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.