недеља, 18. октобар 2015.

UMEĆE MALIH KORAKA (Antoan de Sent-Egziperi)



Ne molim te, Gospode, za čuda i viđenja,
nego za snagu u svakodnevnom životu.

Nauči me umeću malih koraka.

Učini me pažljivim i domišljatim da u pravom trenutku
usvojim znanja i iskustva koja su značajna za me.
Ojačaj me u nameri da pravilno raspoređujem svoje vreme.
Daj mi da osetim šta je od prvorazredne, a šta od drugorazredne važnosti.
Tražim od tebe snagu, vlast nad sobom i umerenost
da se ne predam bujici života,
nego da mudro rasporedim svoj dan.
Pomozi mi da se suočim što bolje mogu
sa stvarnošću i trenutkom sadašnjim
kao da je najvažniji.
Daj mi razuma da prepoznam
da život prate teškoće i neuspesi,
koji su prilika da napredujem i sazrevam.
Učini me čovekom kadrim
da se pridružim onima na dnu.

Ne daj mi ono što hoću,
već ono što mi treba.
Nauči mi umeću malih koraka!
Antoan de Sent-Egziperi
(Antoine de Saint-Exupéry)


Izvor http://www.znakoviporedputa.com/

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.