уторак, 22. септембар 2015.

Da nije jubavi

Da nije ljubavi, da nije ljubavi,
Da nije ljubavi, ne bi svita bilo.

Ni tebe ni mene, ni tebe ni mene,
Ni tebe ni mene, moja bajna vilo.

Noćas mi se snilo, noćas mi se snilo,
Noćas mi se snilo moja bajna vilo.

Noćas mi se snilo, noćas mi se snilo,
Da je tvoje tilo kraj mojega bilo.

Da je tvoje tilo, da je tvoje tilo,
Da je tvoje tilo kraj mojega bilo.

Al' me ti ne voliš, moja bila vilo,
Zato pismom plačem, bestraga mu bilo.

Al' me ti ne voliš, al' me ti ne voliš,
Al' me ti ne voliš moja bajna vilo.

Zato pojem, plačem, bestraga mu bilo,
Zato pojem, plačem, bestraga mu bilo!

Zato pismom plačem, zato pismom plačem,
Zato pismom plačem, bestraga mu bilo.

Ljubavi, ljubavi, vrag ti odni kosti,
Ča si učinila od moje mladosti?!



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.