четвртак, 3. септембар 2015.

МОЛИТВА ДА НАС БОГ САЧУВА ОД ЗЛА

Псалам Давидов
Господе, Тебе зовем, услиши ме, чуј глас мољења мога, кад вапијем ка Теби. Нек се уздигне молитва моја као кад пред лице Твоје, дизање руку мојих као принос вечерњи. Постави Господе стражу код језика мога, чувај врата уста мојих. Не дај срцу моме да застрани на зле помосли, да чини дела безбожна с људима који поступају не праведно и да не окусим сладости њихових. Нека ме бије праведник, то је милост, нека ме кара, то је уље за моју главу, глава моја неће одбацити, ако ће и више, него је молитва моја против злобе њихове. Расуше се по каменим врлетима судије њихове и чуше речи моје како су благе. Као кад ко сече и теше, тако се разлетеше кости наше до чељусти паклених. Али су ка Теби Господе управљене очи моје, у тебе се уздам, немој одбацити душе моје. Сачувај ме од замке коју ми метнуше, од лукавства оних који чине безакоње. Пашће у мреже своје безбожници а ја ћу један проћи. АМИН

 † Господе Исусе Христе, Сине Божији, помилуј ме грешног †'s photo. 


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.