субота, 15. децембар 2018.

Dragi moj muškarcu!




  
Dragi moj muškarcu!

​​Budući da sam dosta dugo slobodna žena sada, komunicirajući sa muškarcima, u većini slučajeva, osjećam dosadu. I to je još lijep osjećaj. Jer mi je ponekad bukvalno muka od toga kako je sve predvidljivo i monotono. Koliko su muškaraci predvidljivi i monotoni.

​Da li oni zaista vjeruju da proživjeći pedeset godina od koga i nikada nijesam čula predlog za seks? To jest, ja stvarno ne razumijem kako se može biti siguran u to, da ta strašno privlačna ponuda, koja (nije naročito nejasna) može da potiče od ne baš privlačnog muškarca?

Kada si je u uzrastu "za ..." slušala i čitala u svim mogućim oblicima i kombinacijama. Štaviše, čak znaš kako će se dalje razvijati događaji u dan. Kada će se muškarac pojaviti, kada će nestati, kada će se ponovo javiti posle tri nedjelje ili tri mesjeca, kao da se ništa nije dogodilo. Scenario mi je poznat unaprijed.

Mili, razumiješ li, da je to dosadno? Kafe, restoran ... Zovi me na bilijar ili na izložbu mačaka. Ja znam čemu sve to vodi, ali učini da mi barem bude interesantno. Samo od prvog minuta pokaži, da sam značajna. Da mi nije tako dosadno. A i ti ćeš biti malo unikatniji.

Kao psiholog, ja razumem da instinkti rukovode. Ali, muškarci zaista liče na primitivne životinje. Najbolji od vas, razvijeni, sa naletom kulture i civilizacije, zapravo izgledaju kao primamljivi, ukusni i privlačni mužjaci, i za takvu komunikaciju ponekad nije žao žrtvovati svoje interese, vrijeme, slobodu. Ali takvih je malo! Zaista malo!
​ 
Ako stvarno želiš da znaš šta me uzbuđuje, reći ću ti. Um. Čuješ li me: um.

Mili, kada imam pedeset, malo me brine, da li imaš stomak i koja je veličina kod tebe ... bicepsa. Mnogo me više brine o ćemu ćemo govoriti do i posle, šta si postigao u životu, mogu li te poštovati, pa čak se i diviti.

A ako želiš da me zadiviš, zadivi me svojim ljudskim odnosom. Razumijem da je tvoj prvi impuls - da me poželiš. Ali imaš mozak, uključujući ga i drugo - vidi u meni čovjeka. Pokaži osjetljivost i delikatnost.

Proživjela sam dosta i znam mnogo. Mogu biti izvor. Izvor snage, inspiracije, i nježnosti. Izvor tvoga rasta i napredovanja. Pa, tako budi dovoljno pametan da prepoznaš izvor.

U mom životu prije tebe je bilo mnogo toga. Jedino čega je bilo u deficitu - to je ljubavi. Čak i ako je ponoviš, i dalje će biti veoma posebna, jer je nemoguće naviknuti se. Sve ostale predloge već sam slušala.


Lilija Ahremčik


Prevod teksta:  cluber.com.ua

Prevela: Beba Muratović - bebamur.com


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.