петак, 19. октобар 2018.

Ruža - Domagoj Margetić

napisala si mi jednom
da se nadaš kako ću
pronaći onu
kojoj pripadaju moje pjesme
...
a ja sam te pronašao
još onom
prvom
pjesmom Tajni
moje pjesme više
nakon tebe
nemaju kome pripasti
tek mogu ostati
tvoje
one se više
nemaju kome prepisati
pripisati
otpisati
zapisati
moje pjesme
Ružo
više nemaju
kome pripasti
one će tek ostati
samo tvoje
nimalo moje
i nikada više
moje
moje pjesme
naprosto
više
neće pronaći
nikoga
osim tebe ...
jednom si mi napisala
da se nadaš da ću pronaći
onu kojoj pripadaju moje pjesme
a moje pjesme više ne mogu pripasti
moje pjesme
više ne mogu nikoga
i niti jednu pronaći
moje se pjesme
više ne mogu
nikome
i niti jednoj napisati
moje pjesme
mogu samo ostati
samo tvoje
samo tebi
mogu ostati
samo ti
...
kada si mi jednom napisala
da se nadaš da ću pronaći
onu kojoj pripadaju moje
pjesme
nisi shvatila
da to nisu moje pjesme
i nisu ničije pjesme
više
one će
u svim svojim
zabranjenim riječima
ostati
samo tvoje
i ostati samo tebi
moje su pjesme
pronašle
tebe
da ostanu
samo tvoje
zauvijek

Domagoj Margetić  
 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.