понедељак, 30. мај 2016.

Make a wish ...and believe

 
 
 
Istu smo boju zalaska sunca voljeli Ti s jedne A ja s druge strane svijeta Daleki a boja je ista I ljepota je ista kad se u oko useli I mi smo sigurno U neka rana praskozorja Koja lome noći Iste stvari željeli i htjeli Isti smo miris udisali noću Kad se putevi smanje I daljine se stisnu Jastuk nam je po istom mirisao voću I ti si znala što hoćeš I ja sam znao što hoću U otvorene knjige da smo mogli ući Bili bi zajedno odmah U istoj kući Od želja sagrađenoj U plavome satenu omotanoj I posutom s milijun nekih zvijezda Koje se odjednom stvore Kad ustaneš snena I otvoriš prozore s pogledom na ljubav S pogledom koji blago uspavljuje Koji daruje sve što poželiš U isto smo mjesto neba zagledani bili Ti na jednoj A ja na drugoj strani svijeta Spojeni zauvijek S onom jednom malom zvijezdom Koja nam kroz oči šeta.
 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.