уторак, 17. мај 2016.

LIČNI OGLASI


Mirjana Bobić Mojsilović


Pre nekoliko dana nabasala sam na stare oglase lične prirode, i mislila sam da smo mi najgori po tom pitanju, međutim, ispostavilo se – ljudi su svuda isti. Sve vam je to uvek u istom fazonu – ti samo budi savršena, ili savršen, a ostalo prepusti meni, jer sam ja bez greške.

Oni životni koncepti u stilu - slobodan mladić, traži devojku super modela koja ima i svoju ličnu točionicu piva i sama uzgaja svoju marihualnu, a ako uz to ima i drugaricu slobodnih shvatanja , neka se javi. Ili – zgodan glumac, preplanuo, sportista, traži razvedenu lepoticu sa vikendicom –spreman sam da dajem časove fiskulture, u zamenu za besplatan smeštaj – romansa nije isključena!

Smejala sam se kao luda, jer mi je palo na pamet kako bi svaki slučajno smešan oglas, mogao da bude predložak za komediju. Na primer: „Sanjate da ostavite sve za sobom? Zgodni domaći biznismen (40) koji upravo ulazi u projekat zaštite svedoka, traži atraktivnu družbenicu za dugoročno prijateljtsvo i ljubav, poželjna kuća na nekoj usamljenoj planini!!!“ Šifra - dođi da ostarimo zajedno. Ili, lak sam za održavanje, sportista, tražim devojku lepih manira, dobro vaspitanu, vesele naravi, iz fine kuće, Izgled nije bitan, ali mora da bude visoka, vitka i bez celuluta. Prirodne crnke imaju prednost!

Pre nekoliko dana, na tviteru sam objavila izmišljeni oglas: „Dobar i diskretan čovek, odličan ljubavnik i situiran, traži dobru i lepu ženu koja nije kurveštija kao Milica Perić iz Mislođina“. Smejala sam se na glas, iako su se mnogi ljudi upecali. Neko je čak ozbiljno zamerio što nisam stavila inicijale Milice Perić, jer će sada tabloidi da navale na Mislođin.

Kad smo bili mali , čitali smo lične oglase da bismo se cepali od smeha. „Radi druženja, zajedničkih šetnji, i mogučeg braka“ bilo je opšte mesto. Bilo je oglasa u kojima su ljudi javljali da ih je napustila žena i da njene dugove ne priznaju, da se odriču muža ili žene, ali danas izgleda da oglasi lične prirode i nisu neophodni.
Za to postoji Fejsbuk, ili Instagram.


Stari vic: „ Devojka , tridesetak i kusur godina, divne spoljašnjosti i još lepše ličnosti, vlasnica polovne motorističke kacige, traži ozbiljnog bajkera sa Harli Dejvidsonom. Obavezna slika , Harilija Dejvidsona“.

Ili, „Ako si zgodan,bogat,sportista,veseljak,francuski, tenis, romantik, javi se, želim de se slikamo za instagram, da pokažem drugaricama.“

A onda sam se pitala- šta bih ja napisala u ličnom oglasu, u nekoliko reči, a da se jednoj finoj ženi prijatne spoljašnosti, i vesele naravi, u najboljim godinama, koja šuška, javi : fin, kulturan, situiran čovek, prijatne spoljašnjosti, bez poroka, razveden, ljubitelj prirode, pasa i sporta, raspoložen za zajednička druženja i poneku kafu



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.