четвртак, 14. април 2016.

POSEBAN DAN

Danas navečer, prije nego zaspite zamislite i recite si:
'Sutra će biti odličan dan. Proživjet ću nova, lijepa iskustva, nešto novo naučiti, nešto novo osvjestiti.
Ljudi koje sretnem uljepšati će mi život, pokazati mi nešto što ne znam i to će učiniti na njihov specifičan način.
Sve ću s lakoćom i vedrinom napraviti. Sve ću napraviti na vrijeme i kvalitetno, a onda ću svoje slobodno vrijeme iskoristiti za svoja veselja.
To će biti jedan super dan.
Svakoga koga vidim dotaknut ću svojim veseljem, srećom, vedrinom, zadovoljstvom, komplimentom. Svakome ću u mislima poslati misli obilja, ljubavi, svega što im treba. Moje prisutstvo uljepšat će život drugima. To ću učiniti i onima koji su ljubazni prema meni, a pogotovo onima koji nisu previše ljubazni prema meni .
Kakav će to biti dan!'.
I onda se zamislite kako ćete se dobro osjećati u takvom danu. Kako ćete biti sretni i zahvalni za svaki njegov dio. Za svaku osobu i događaj koji će obogatiti taj vaš dan i barem na tren biti dio vašega života. Osjetite tu sreću i radost življenja.
To će biti zaista poseban dan!
Želim vam prekrasan dan pun lijepih, neočekivanih čuda!

   

Izvor
Nevidljiva moć

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.