петак, 29. април 2016.

ВЕЛИКИ ПЕТАК – недеља Христових страдања



 Драге сестре и браћо у Христу,

драма Великог Петка је потресна за сваког искреног хришћанина и значајно је познавати је. Велике муке, које је Исус Христос прошао ради НАШЕГ спасења, изазивају тугу, бол и сажаљење. 
Ипак, мучења Великог Петка донела су неописиву радост и усхићење, кад је Господ Христос васкрсао и победио Смрт и свеопште зло ( које иманентно и трансцедентно обитава у овом и оном свету ).
У  видеу испод текста чућете све значајне моменте овог страшног хришћанског празника.

ПОУКА

Син Божији Исус Христос дошао је на свет да би уништио дела сатане. Исусова смрт на крсту ПОРАЗИЛА је САТАНУ – ПЛАТИО је за грехе свакога од нас и ИСКУПИО човека од власти смрти и сатане. Као Христови следбеници ми смо ослобођени смрти и зла.
Када је Господ Исус умро на крсту изгледало је да су га силе мрака победиле и надвладале. Али трећег дана је устао из гроба, победивши смрт и сатану и сву силу мрака..
Највеличанственија прича није Исусова смрт већ Његово Васкрсење!!
Господу Исусу Христу је дато место огромне части и моћи. Он је постављен на Небески Трон изнад сваке силе и власти, а много изнад силе и власти мрака, таме и зла. 
Најлепша вест у овом догађају је да је ХРИСТОВА ПОБЕДА И НАША ПОБЕДА!!
Кад смо донели одлуку да постанемо Христови следбеници ми смо одлучили да саучествујемо у Христовој смрти (јер се трудимо да умиремо за грехе, погрешне одлуке и наше лоше навике), погребењу и Васкрсењу. Тако смо у позицији и да делимо Христову победу над сатаном и његовим свеопштим злом.
Битка против свеопштег зла је била Христова, а победа је и НАША!!
Ми, као Христови следбеници, делимо Његов трон и делимо Његов ауторитет и победничку силу над снагама вечитог зла непријатеља сатане и то нам омогућава да будемо победници, а не побеђени!!
Смрт и зло више немају снагу над нама, јер је Господ Христос извојевао победу над њима за сваког од нас. У томе је радосна туга Великог Петка.
Исус Христос нам је поручио; ”Који верује у мене дела која Ја творим и он ће творити И ВЕЋА ОД ОВИХ ЋЕ ТВОРИТИ; јер Ја идем Оцу своме. И ШТО ГОД ЗАИШТЕТЕ ОД ОЦА У ИМЕ МОЈЕ, ТО ЋУ УЧИНИТИ, да се прослави Отац у Сину…У свету ћете имати жалост; али НЕ БОЈТЕ СЕ, ЈА САМ ПОБЕДИО СВЕТ”


   


Parohija Svetе Trojicе, Roterdam

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.