петак, 1. април 2016.

Poruke za 1. April - Prvoaprilske šale - Aprililili

Poruke za 1. april

Tako lepo lice, takva figura, te tajnovite oči, zanosan pogled, seksi govor, poljubac kao u bajci, ali dosta o meni, kako si mi ti?

Fališ mi celi dan. Jedva čekam da te vidim. Da udješ u mene. Da dodjem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja pidžama.

Na svetu živi 6 milijardi ljudi, 4 milijarde radi, 2 milijarde spava, 500 miliona se bavi seksom, a samo jedna budala čita ovu poruku!!!

UDARNA VEST: najnovije istraživanje je pokazalo da ljudi koji su loši u krevetu i koji nikada nemaju dobar SEX drže mobilni u desnoj ruci dok čitaju poruke!!! Prema tome…


Dođi do mene da učimo matematiku, tebe i mene saberemo, odeću oduzmemo, noge delimo pa se množimo.

Svaka cigareta skraćuje život 11 minuta, svaki orgazam produžu je život za 15 minuta, dodji da ti produžim život!

ZNAM DA ĆE TE OVO ŠTO ĆU TI SAD REĆI RAZOČARATI, ZNAJ NI MENI NIJE BILO LAKO, OD NEKOG MORAČ SAZNATI ISTINU – Deda Mraz ne postoji!

Čuo sam, da atomska bomba vredi milion dolara. E, da Bog da ti jedna pala u dvoriste !!!
Ulovio sam zlatnu želju ako je pustiš ispuniti ću ti ribicu tri puta!

Ti si moje zlato, ti si moje srebro, vidim li te s drugim slomit ću ti rebro! Aprililili

Pita sin majmun majku: zašto sam ja tako ružan?
Majka: Ćuti sine i budi srećan da ne izgledaš kao ovaj što čita poruku!



sms-saljive


Dobićeš me kad se najmanje nadaš, nasmijaćeš se kad me vidiš, pozeljećeš me opet, ja ću malo kasniti, čekaj me – TVOJA SMS PORUKA

Zvuk koji ste upravo čuli nije zvuk poruke vec nalaz psihologa. Tajno smo vas posmatrali i ustanovili da nećete dobiti moždani udar jer bi to bio udar u prazno.

JAKOPOLUDIMKADMINEKOPOŠALJEPORUKUBEZRAZMAKAJERJEETEŠKO
ČITATIALIBAŠJEFORATAKVUOKOLOSLATIPANEKSEDRUGIMUČESANJOM….


Pošalji ovu poruku stotinama prijatelja i nešto neočekivano će se dogoditi – imaćes praznu bateriju i veliki račun!

Žao mi je što sam te ostavila kada sam ti bila najpotrebnija, ali ti znaš da te ja volim najviše na svetu. Ljubi te tvoja pamet.

Izvor Duhoviti.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.