понедељак, 25. септембар 2017.

Nije svaki raskid gubitak

Picture  
On je trebao da bude jedini. Onaj koji stoji na jednu nogu, koji viče od radosti ugledavši me sa dvije roze trake, koji mi pomaže da duvam svjećice za moj 80. rođendan. 

On je trebao da bude Jedini, dok ga nijesam izgubila.
U početku je bilo bolno. Veoma bolno. Imala sam suviše besanih noći, kada sam ležala na sred kreveta, na izgužvanoj posteljini i jastukom natopljenim suzama. Mislila sam da nikada neće prestati, i korila sebe što sam se loše trudila.

​Ali onda jednog lijepog dana sam shvatila da će sa mnom sve biti u redu. I ne samo u redu, već i bolje nego što mi je bilo ranije. Biću slobodna. Konačno ću živjeti život kakav želim.
Sve zbog toga što sam jednom shvatila da nije sve što izgubite - gubitak. I ne treba svakog na koga naiđete zadržavati.

Ljudi dolaze u naše živote iz nekog razloga, sa nekim ciljem. Oni nam daju lekcije, donose sreću ili tugu, otkrivaju nam nešto, pomažu da spoznamo sebe i ono što želimo.

Ponekad ljudi i izlaze iz našeg života iz nekog razloga i nekog cilja. Odlaze jer su završili svoju misiju u našem životu, jer su nas već naučili to šta je trebalo, i sada je vrijeme da idemo dalje. To su ljudi koji dolaze i odlaze, i ne treba da ostaju.

Kada odlaze, to boli. Osjećate se iscrpljeno, kao da su otišli, ostavljajući vas bez kišobrana na velikom pljusku, kao da su vam zalupili vrata ispred nosa. Čini vam se da su sa sobom odnijeli vaše srce, osjećate se izdato, beznadežno i uništeno.

Ova osjećanja su normalna na početku. Ali posle nekoliko nedjelja ili mjeseci, dolazi vreme da se osvrnete unazad. Morate da shvatite da gubeći takve ljude koji su vas povrijedili, koji su bili nepažljivi sa vašim srcem, samo ste vi pobijedili. Osvojili ste svoju slobodu, radost, mir i spokoj u duši.

Zato prestanite da se ponaša kao da ste izgubili nešto vrijedno, prestanite da dajete njemu / njoj takvu moć. Saberite se, sastavite svoje srce iz djelova i govorite svaki dan sebi, to nije gubitak, to je pobjeda. 
 
Da, mogli ste mnogo da izgubite sa njihovim odlaskom. Mogli ste da izgubite sjećanja, zajedničke snove o budućnost, jutarnje zagrljaje. Mogli ste da izgubite slatke SMS za laku noću, status veze na Fejsbuku, spokojstvo od saznanja da nijeste sami. ​Ja sam sve to izgubila kada sam njega izgubila. Razumijem kako je to kad ležiš noćima sama i osjećaš se usamljeno, ćak ti je teško da dišeš. Uvijek je bolno gubiti, ja to znam.
Ali, evo šta. Izgubila sam i nešto još.

Izgubila sam sms poruke i telefonske pozive, koje je on ignorisao, hladnokrvnu manipulaciju, osjećaj da mi nešto nedostaje. Izgubila sam bolne prigovore, optužbe, da sam uvijek kriva, njegovo nepoštovanje veze, kada sam plakala.

Izgubila sam čovjeka koji me je emotivno zlostavljao.

I mada je to teško, to nije gubitak. On je otišao iz mog života i dao mi lekciju. I zbog toga sam mu zahvalna. Zahvalna sam za to kratko vrijeme kada smo bili srećni, i što mi je pokazao koliko jaka mogu biti.

Ali izgubiti njega, je dobro. To je čak i više nego dobro. Jer, pošto sam izgubila njega, našla sam sebe. Ponovo sam našla svoje snove.

Ako imate ista ovakva osjećanja, ako ste konačno otpustili nešto toliko beskorisno što vas uništava, i kriviti sebe zbog nečega - ne vrijedi. Oni više nijesu vrijedni vaše energije i vaših suza. Oni nemaju više nikakvu vrijednost za vas.

Možda ste i izgubili njih, ali ste dobili mnogo više. Pobijedili ste, vratili ste sebi svoj život.


Prevod teksta: cluber.com 

Prevela: Beba Muratović - bebamur.com
 
Preuzeto sa Bebamur.com 


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.