четвртак, 9. новембар 2017.

Ideja uvijek ide zajedno sa energijom

Picture  
Ideja uvijek ide zajedno sa energijom. Na primjer, dešava se da ti pane na pamet da ispečeš piroške sa krem sirom i bijelim lukom - i ti pravo ideš u kuhinju, iako je noć, i nema jaja, i tako dalje ... ništa te ne može zaustaviti, jer te već zanima: kako će ispasti?.. 

A ako je ideja stara, zastarala već se ukvasila, malo je od nje ostalo, iako formalno ona nosi u sebi potrebnu informaciju ... sadržaj za priču ili sliku, ili recept, ili obrazac ... nije bitno! - glavno je da je energija iscurila, dok nišata nijesi preduzimao. I to je sve. Ne možeš čak ni pokušati! I ne želiš. Nemaš energije.
​I evo šta mi se desilo: čišćenje. Ne volim naročito čišćenje ... ja sjedim,  na kauču i gledam na police ormana - prašina se nakupila po stranicama knjiga, šoljica od kafe na polici, a u njoj, iz nekog razloga, perlice i šarafi ... Sjedim i mislim da je treba obrisati... Ali snage za čišćenje nemam, i nekako sam bezvoljna. 
A onda, iznenada mi pada na pamet: " A da premjestim ormar na suprotni zid, umjesto kauča, a kauč da stavim poprijeko? To bi bilo sjajno! "

I - ponijelo me je! Knjige iz ormara sve sam izvadila, obrisala - to se nije dovodilo u pitanje! I - pod brzo obrisala, da bih na čisto pomjerala stvari. Suvišno - u smeće! Kauč - istresla, izokrenula (da bi prošao pored ormana). Potom sam - postavila police! Onda sve pomjerila! Ponovo obrisala, ponovo smjestila knjige - i sve mi je bilo lako!

To je ona - energija misli!

Samo treba uspjeti uhvatiti svoju misao dok je svježa i "maše repom" od viška emocija! 
 
Jana Soljakova

Izvor: http://sobiratelzvezd.ru/ideya-prixodit-vsegda-vmeste-s-energiej/#more-40311

Prevela: Beba Muratović - Bebamur.com


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.