среда, 28. септембар 2016.

Jesen prođe, ja se ne oženih!

https://astrogrineta.files.wordpress.com/2015/09/stenpr.gif

 Otkad znam za sebe, slušam pesme ’Jesen prođe, ja se ne oženih’, narodne pošalice da se žene, udaju na jesen. Ne znam odakle to u našem narodu, uvek sam zamišljala svadbe u leto i nikako mi nije bilo jasno, zašto jesen?
Otkako je Sunce ušlo u znak Vage, pade mi na pamet astrološko objašnjenje za ovo uvreženo mišljenje u našem narodu. Dok je Sunce bilo u znaku Device, znaku koji je vredan, radan, još se završavaju poljski radovi, krajem meseca septembra dolazi do predaha do spremanja zimnice. Sunce ulazi u znak Vage i vreme je za svadbe.
Vaga je u prirodnom horoskopu u sedmom polju, koje između ostalog, označava brak. Kardinalni, muški znak koji ne čeka, on sam kreće ka sjedinjavanju. On voli da uživa u hrani, piću, lepom oblačenju, muzici, parfemima, privlačenju pažnje. Voli izlaske na lepa mesta, javnost u svakom smislu te reči. Ljubav, harmoniju, sklad. Sve u simbolici svadbe u prelepom hotelu, sa dosta zvanica, gde uživa u osmesima, poljupcima, ljubavi, hrani, fotografisanju.
Nisu svi u prilici da se venčaju u hotelu, restoranu, neki to rade u šatoru. Ali lepota je u oku posmatrača, zar ne?!  :)
Kako god, uz znak Vaga se vezuje Saturn, sem Venere, koji takođe govori o Jeseni života, ozbiljnosti 

prilikom skalapanja ugovora o bračnom partnerstvu. Kada se potpiše mladi Ovan, Blizanac ili Rak, to je rano. Za brak je potrebna jesen, boje, iskustvo, zrela ljubav.
Jesen, jer se tada ubiru plodovi rada i uživa sa ljubavlju..  


Izvor 

 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.