субота, 21. април 2018.

Mama, živi mi još dugo, dugo…

Резултат слика за srecan rodjendan draga mama  

Draga mama,

 

Ne postoji ni jedna veza kao što je ova izmedju majke i deteta.

Poznaješ me na načine na koje me niko drugi neće upoznati.Ti me vidiš u svemu što još mogu postati i uvek imaš veru da to mogu bez obzira koliko mi je godina.


Ti si moj najveći fan, moj mentor, poverilac,moj heroj, moj alarm koji pritiskam kada svet krene da mi se ruši, prva osoba kojoj javljam kada stvari sjajno idu.


Nezamenjivo je naše prijateljstvo, poverenje koje imaš u mene i tvoja bezuslovna podrška, bez obzira šta radim.


Ti si divna majka. Nosim tvoju ljubav i podršku na sebi kao veliki zagrljaj, svakoga dana.


Neće postojati ni dan u mom životu kada te neću trebati. I ja ću uvek biti tu za tebe. Zapamti to, draga mama.


Jako bih volela da jednoga dana dobijem ovakvu poruku od svoje ćerke. Znaću tada da sam i ja dobra mama.
 

Srećan ti rođendan,volela bih da si mi uvek zdrava i srećna.

Tvoja ćerka Milica

2 коментара:

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.