среда, 2. јануар 2013.

Roditeljsko pismo





Za vas koji imate roditelje,
Za vas koji ste roditelji,
Za vas koji ste imali roditelje,
Za vas koji znate one koji imaju roditelje
I za vas koji poznajete necije roditelje.

Dragi sine/kceri,

Sada još nisam ostario, a kada me budeš video takvoga, budi strpljiv sa mnom i pokušaj me razumeti

Ako se zaprljam u vreme rucka, i ako se ne mogu sam odenuti, budi
strpljiv.

Seti se sati, koje sam potrošio, dok sam te tome naucio.

I ako u razgovoru ponavljam iste stvari uvek ponovo, ne moj me
prekidati, saslušaj me!

Kada si bio malen, morao sam ti istu pricu citati uvek ponovo, pre no što
si utonuo u san.

Ako se ne budem želeo kupati, ne ismejavaj me i ne vredaj.
Seti se kako sam te morao loviti i izmišljati hiljadu razloga, da bi ušao u
kadu.

Kad opaziš moje nepoznavanje nove tehnologije, daj mi vremena i ne moj me gledati s podsmehom na licu

Ja sam tebe naucio mnogo stvari:
pravilno jesti, pravilno se obuci, suociti se sa životom.

Ako nekad u razgovoru zaboravim ili izgubim nit razgovora, daj mi malo
vremena, da se prisetim i ako mi to ne pode za rukom, ne moj se
uznemiravati..

Nije mi najvažnija stvar na svetu naš razgovor, vec to, da sam s tobom i da me znaš slušati.

Ako ne budem želeo jesti, nemoj me prisiljavati da jedem.
Sam znam najbolje, kada mi je hrana potrebna, a kada ne.

Kada mi umorne noge više nece dozvoljavati da hodam, pruži mi ruku
jednako kao što sam je ja pružao tebi, kada si pravio prve korake.

I ako ti jednom kažem, da više ne želim živeti, da želim umreti,
ne ljuti se na mene, jednoga dana ceš me razumeti.
Jednom ceš spoznati, da sam ti uprkos svim ucinjenim greškama, želeo samo
najbolje i pokušao sam te pripremiti na putovanje života.

Ne žalosti se, ne ljuti se i ne osecaj se bespomocan, kada me budeš gledao pored sebe takvog. Budi pored mene i pokušaj me razumeti i pomoci mi tako kao što sam ja pomagao tebi, kada si poceo živeti.

Budi mi oslonac, pomozi mi završiti putovanje s ljubavlju i strpljivošcu.
Vraticu ti osmehom i neizmernom ljubavlju, koju sam oduvek cuvao za
tebe.

Volim te sine/kceri,
Tvoj tata/tvoja mama!

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.