среда, 4. децембар 2019.

Bila je to ljubav, zadovoljstvo mog života

Picture 

Kažu da imamo dvije velike ljubavi tokom života. Onu sa kojom ćete se vjenčati ili živjeti zauvijek, koja može biti otac ili majka vaše djece: s ovom osobom ćete dobiti maksimalno razumijevanje da provedete ostatak svog života zajedno.
A kažu i da postoji druga velika ljubav, osoba koju ćete zauvijek izgubiti. Neko s kim ste rođeni povezani, toliko povezani da su snage hemije brže od razuma i uvijek će vas spriječiti da postignete srećan kraj. Dok jednog dana ne prestanete da pokušavate, odustaćete i potražite drugu osobu sa kojom ćete završiti. Ali uvjeravam vas da neće biti ni jedne noći a da vam ne bude potreban još jedan poljubac ili barem još jedna svađa.

Svi znaju o kome pričam, jer dok čitate ove redove njegovo/njeno je ime vam je palo na pamet. Oslobodićete se vremenom njega/nje i prestaćete da patite, na kraju ćete sresti mir, ali uvjeravam vas da će doći dan kada ćete željeti da bude blizu vas da vas uznemirava. Jer ponekad se više energije oslobađa raspravljanjem sa onima koje volite, nego vođenjem ljubavi s nekim koga cijenite.

~ Paulo Coelho

 Neočekivano si mi došao, dodirnuo si me i ništa nije bilo isto kao prije. Sjećam se da je tih dana život bio drugačiji, boje su bile intenzivnije, a mirisi živahniji.
Ne znam, vjerujem da postoje ljubavi koje uznemiruju sve. Činjenica je da nikad nisam htjela potpuno uznemiriti svoj život, niti ga dovesti u red, ali očigledno da se inercija i rutina naviknu na sve.

Bio si moj uzrok i moja posljedica, ti si zapalio moj vulkan.

Bio si moj životni partner, moj led i moja vatra, moja plaža i moje more.



Crvena nit koja nas je spojila
 
Picture
Ne znam da li nam se pridružila zajednička nit sudbine ili je sve to slučajno, ali ono što stvarno znam je da smo svi ljudi svijeta u tom trenutku bili ti i ja. Zbog toga mislim da je krivac čovjek sa šeširom, koji nam se pridružio nevidljivim nitima u noći punog mjeseca.

Došli smo tako daleko jer smo to zaslužili, jer smo vješti, jer se volimo i kada smo zajedno i kada smo daleko. Beskorisnost, romantizam i kompromisi stvorili su dvije duše koje će se zauvijek pratiti.

Upoznali smo se u neizmernoj strasti, sa preplavljenim srcem, u iluziji kada je sve idealno, kada sve započinje, u suživotu, u poverenju efemerno i stvarno.

Obnovili smo prava ratišta. Stigli smo na kraj svijeta. Odustali smo od sebe. Vratili smo se. Ubili smo leptire.

A ako postoji nešto što sada dobro znamo, to je da je ljubav sve, to je strast, bijes i oprostaj. Jer savršeni par ne mora biti onaj koji zauvijek ostaje ujedinjen, već onaj koji se osjeća idealnim.

Znala sam od prvog trenutka da je suđeno da budeš osoba koju ću zauvijek izgubiti ... 
 
Uvijek ću te voljeti

"Suštinsko je neodredivo.
Kako definišete žutu boju, ljubav, zavičaj, ukus kafe?
Kako definisati osobu koju volite?
Ne može se definisati."

​~ J.L. Borhes.
Poljupci su tako prolazni, da osjetimo potrebu da oni ponovo prođu. Sada stavljam elipsu na sve, jer znam da će se to uvijek nastaviti i da mogu sa tobom uvijek učiniti svoje trenutke beskonačnim.

Bez obzira na vrijeme koje prođe, i ako strast više nije ista, uvijek ćes imati posebno mjesto u mom srcu. U dijelu gdje ljubav nije isprepletena bojama, već intenzitetom. A uz to, ono što nas je povezalo nije kratko, vječno je.

Za to, za ono što je bilo i za ono što se neće vratiti ... Bila je to ljubav, upoznati te, zadovoljstvo mog života ...

Prevod teksta: https://lamenteemeravigliosa.it/e-stato-un-amore-conoscerti-piacere-della-mia-vita/

Prevod i obrada Ana i Jelena Muratović -  Bebamur.com​
 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.