недеља, 28. јул 2019.

Ja biram da volim život

Picture  

Jednom sam primijetila da previše "volim" probleme, teškoće, čistke, lekcije koje se moraju proći, odnose koje treba izgraditi ...

"Volim" u smislu da udjeljujem svemu tome dragocjenu pažnju, snagu, trenutke koji su se pretvarali u dane, godine ...
​U jednom momentu činilo mi se da tome nema kraja, da sam se previše fokusirala na to, previše uključla u trku - više, još više, još ...
Umjesto da uložim sve, što u meni postoji, u sam život, u ljubav. Pošto, nije važno voljeti probleme, već život - beskrajno lijepi ples života, koji vodi kroz najrazličitije momente: usamljenosti, radosti susreta, potpune bliskosti, gorkog razočarenja i radosti pobjede, i dobijanja, i mnogih, i mnogih drugih.
Picture

​Ponekad pogledaš u nebo, u njegovu bezdanu dubinu, u zvijezde rasute po svom nebeskom svodu i pomisliš - za kakve sam se ja gluposti zakačila, koliko je moj problem sićušan na platou univerzuma ...

​Čak nije ni kap, već atom, a ti pokušavaš od njega da napraviš slona, i više, koji još i zaklanja život od tebe, to jest, ti počinješ da gledaš na život kroz problem koji izgleda veliki, značajan, ogroman ili kroz to što još uvijek nemaš, ili kroz bilo koji nedostatak koji vidiš kao značajan. Život se postepeno boja bojom problema (poteškoća, nedostataka, nestašica, neočekivanih problema, itd ..), a potom i potpuno postaje on, ako ne uspije da se riješi ...

Pridajemo previše značaja tome što nije važno. Ovo ću reći samo za sebe - često pridajem značaj tome što nije tako važno, što nije glavno, već samo izgleda - iluzorno važno. A ako uklonite sa zadatka ili problema prekomjernu važnost, tada se on obično rešava ... mnogo lakše.
Važno je spoznati život ... došlo je vrijeme da se spozna kroz ljubav, kroz ljepotu, kroz prihvatanje njegove raznolikosti, cikličnosti, toka ... ali glavno - kroz ljubav, kroz ljubav prema životu. 


Ja biram da volim život ...
Ja biram da vidim svu ljepotu života i trudim se da stvaram ljepotu života ...

Ja biram da ulažem svu energiju, pažnju, osećanja u ljubav prema životu ...


 Ovo sve češće i češće govorim sebi kada ne znam šta da radim, kada mi nije sasvim jasno, šta dalje, kada nemam poznatih orijentira, kada suviše želim da se naljutim ili kada naletim na naredno ograničenje.
Sve češće i češće, u takvim trenucima, i uopšte, podsjećam sebe da ja biram da volim život, a ne da ga unakazujem gajeći teškoće, uvrede, razočarenja, rane iz prošlosti itd.

Glavno je što ja volim život i želim da uložim sebe u ljubav ... prema životu.


Autor: Jevgenija Medvedeva 

Izvor: sobiratelzvezd.ru

Prevela: Beba Muratović - Bebamur.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.