субота, 21. јул 2018.

Moby Dick - Nostalgija

                           


Nostalgija

Godine prolaze tiho, nečujno,
polako mi se izmiču.
kao kroz maglu me služi sečanje,
da ti si nekad bio tu.

Ti dobro znaš,
da svi su smešni posle tebe,
to dobro znaš,
al to je sada nebitna stvar.

Nostalgija,
jer je vazduh prepun tvojih mirisa,
nostalgija,
to znači da sam te nekad volela,
nostalgija,
jer te krijem u svojim grudima,
nostalgija,
moja loša navika.

Dugo je trebalo da ti oprostim,
Što odlaziš bez pozdrava,
a sada plačem i sve ti opraštam,
i shvatam to je sudbina.

Ti dobro znaš,
da svi su smešni posle tebe,
to dobro znaš,
al to je sada nebitna stvar.

Nostalgija,
jer je vazduh prepun tvojih mirisa,
nostalgija,
to znači da sam te nekad volela,
nostalgija,
jer te krijem u svojim grudima,
nostalgija,
moja loša navika

https://lyricstranslate.com/sr/moby-dick-srdjan-nostalgija-lyrics.html

Nostalgija

Godine prolaze tiho, nečujno,
polako mi se izmiču.
kao kroz maglu me služi sečanje,
da ti si nekad bio tu.
 
Ti dobro znaš,
da svi su smešni posle tebe,
to dobro znaš,
al to je sada nebitna stvar.
 
Nostalgija,
jer je vazduh prepun tvojih mirisa,
nostalgija,
to znači da sam te nekad volela,
nostalgija,
jer te krijem u svojim grudima,
nostalgija,
moja loša navika.
 
Dugo je trebalo da ti oprostim,
Što odlaziš bez pozdrava,
a sada plačem i sve ti opraštam,
i shvatam to je sudbina.
 
Ti dobro znaš,
da svi su smešni posle tebe,
to dobro znaš,
al to je sada nebitna stvar.
 
Nostalgija,
jer je vazduh prepun tvojih mirisa,
nostalgija,
to znači da sam te nekad volela,
nostalgija,
jer te krijem u svojim grudima,
nostalgija,
moja loša navika.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.