уторак, 31. јул 2018.

Здравствуй, август!


    
    Здравствуй, Август величавый!
Здравствуй, барин-господин!
А в твоих волосьях-травах
Уж прибавилось седин.
В бороде твоей сверкают
Злато зёрен, жемчуг рос,
Солнышко лицо ласкает,
Подрумянивая нос.

    Пахнет мёдом на лужайках,
И грибами Лес манит,
Глянь, стрижей весёлых стайка
В небе звонко голосит!
Шум покосов затихает,
Дремлет над рекой туман…
И украдкой примеряет
Лето пёстрый сарафан...

    Здравствуй, Август! Добродушный,
Щедрый и весёлый друг!...
Лето, … времени послушно,…
Плавно завершает круг…. 
 Rezultat slika za Здравствуй, август:

Otišao Arsen, otišao Kemal, evo sad i Oliver... Odnose mi sa sobom jedan po jedan komadić duše. A toliko toga su mi dali. Proveli me kroz noći u kojima niko živ ne bi ostao da njih nije bilo.
Ova Oliverova... Godinama sam je pevušila u sebi. Kad je bilo to i takvo vreme. A bilo je svakakvih vremena, jer život je dug. A opet nekako kratak...

ОЛИВЕР ДРАГОЈЕВИЋ - КАД МИ ДОЂЕШ ТИ . .

Jelena Lengold

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.