петак, 13. јул 2018.

Ako imaš hrabrost da kažeš "zbogom", život će te nagraditi novim "zdravo"

Picture  

Paulo Koeljo je napisao: Ako imaš hrabrost da kažeš "zbogom", život će te nagraditi novim "zdravo". 

Ove riječi nijesu mi izlazile iz glave kada sam razmišljala o svom životu i osjećala veliku prazninu unutar sebe. Toliko dugo mi je bilo toliko bolno da mi se činilo da nikada više neću vidjeti svijetlo na kraju ovog beskrajnog tunela. 
 
Ja sam se sa nekakvom maniakalnom tvrdoglavošću držala za čovjeka koji me je učinio nesrećnom a bio je i veoma toksičan. Jer sam vjerovala da ću moći promijeniti ga, da će naša ljubav pobijediti sve nevolje i nesuglasice. Činilo se samo još malo i oluja će se završiti, sunce će uzdići.

Zapravo, samo sam se plašila da odem. Bila sam uplašena da neću moći naći nekog kao što je on. Obmanjivala sam sebe da je naš odnos prava ljubav. U stvari, sve to nije bila istina. Naša ljubav je bila toksična i duboko u duši sam shvatala da treba da pobjegnem od tog čovjeka što je brže moguće.


Naravno, shvatala sam da ako odem, biće mi jako teško. Jer sam uložila u njega toliko svoje ljubavi, topline, vremena i energije, da jednostavno nijesam mogla da zamislim da ćemo se nekada rastati i nećemo biti zajedno. Pored toga, ja se veoma vežem za ljude, što je situaciju pogoršalo još više.


Ali nijesam zasluživala takav odnos. To je bilo vrlo nepravedno! Osjećala sam se nesrećno i opustošeno, moje samoosjećanje i zdravlje su se pogoršali. Sve ovo je bio razlog zbog kojeg sam jednog dana odlučila da zauvijek odvojim sebe od njega i konačno zaustavim tu agoniju.

 
Odlučila sam da se suočim sa svojim strahom, koji je sve vrijeme paralizovao bilo kakve pokušaje da promijeni bilo šta. Unutra sam prihvatila život u kome njega neće biti. Sada sam sama, i sa sigurnošću mogu reći da nikada nijesam bila tako spokojna i mirna. Postala sam srećna i sama sebi dovoljna.

 
Ako i vi, kao i ja ranije, osjećate da vas ništa ne drži - odlazite. Zato što je ostajanje u odnosu koji vas ne zadovoljava emocionalno još bolnije.

 


Nađite u sebi hrabrost i smjelost. Znam da ih ima u vama, treba samo odlučiti. I ni u kom slučaju, ne vraćajte se. Odlazite od svih i svega što vam više ne znači ništa. Slušajte svoju intuiciju, ona nikad ne obmanjuje, ako sugeriše da je došlo vrijeme da se otpusti nešto čega već odavno nema.

​Nađite hrabrost da počnete život od početka. Postavite sebi cilj, da nađete to što će vas učiniti srećnim. I krenite naprijed. Sigurno ćete ga dostići!


Morate se riješiti starih okova da biste bili iskreni sa sobom. I verujte to vrijedi toga. Uskoro ćete se ubijediti u to! Jer, u stvari, sve je vrlo jednostavno. Samo treba naći hrabrost u sebi. Samo otići. I jednostavno biti srećan!

 
Mary Wright

Prevod teksta: http://www.transurfing-real.ru/2018/07/blog-post_44.html

 
 ​Prevela: Beba Muratović - Bebamur.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.