недеља, 2. септембар 2018.

Ne vjeruj kada ti kažu ...

Picture  

Kada ti kažu da na svijetu ne postoji vječna ljubav, da se sve mijenja, da ne postoji samo jedna ljubav i srećan savez koji traje čitav život, o kome je napisano toliko lijepih priča, ne vjeruj. 

Usvoji svoj princip: "Kod mene je sve drugačije.".
Kada ti svi iz okruženja budu govorili da veliki novac donosi nevolje, onima koji ga imaju, da se treba odreći svega, a ljudi koji ga posjeduju su malodušni, zli i agresivni, ne vjeruj.
​Usvoji svoj princip: "Zašto se odreći   nečega što mi se sviđa, ako se može uskladiti sve?! Zašto bi bilo lošije ako se može sačuvati u sebi ljudskost? Kod mene je sve drugačije."
 

Kada ti kažu da ne postoji žensko prijateljstvo ili prijateljstvo između muškarca i žene, da to uopšte ne biva, i da će prije ili kasnije izdati jedni druge, ne vjerujem. Usvoji svoj princip: "Kod mene je sve drugačije.".

Kada ti kažu da sve što si radila do sada - je glupost, da nijesi ništa stvarno značajno uradila, da bi trebala biti sasvim drugačija i raditi nešto sasvim drugo, ne vjeruj. Usvoji svoj princip: "Uvijek radim to što  treba. Sama znam šta mi treba i šta želim. Nemam razloga da odustanem i prestanem da radim ono što radim. Ovo je moj život, i samo ja odlučujem šta da radim u njemu. I dobijam sve što želim. "

Kada ti kažu da je svijet okrutan, da ne postoji sve samo dobro, da ne možeš biti dobar sa svima, da ne treba trošiti sebe na osjećanju emocija u odnosu na ljude iz okruženja, da se ne treba izdvajati iz gomile, treba da bude kao i kod svih ostalih, idealno - posao , udaja, rađanje djeteta - ne odustaj, ne biraj dosadan život, koga su milioni izabrali, idi svojim putem, otkrivaj nove horizonte, izvlači svoj maksimum, ostvaruje se u potpunosti.

A onda jednog dana, kada te tvoja djeca i unuci budu pitali: "Reci mi kako si uspjela da proživiš takav nevjerovatan život", ti ćeš odgovoriti:

"Za mene, je uvijek bilo važno samo moje mišljenje. Uvijek sam znala svoje principe, svoje ciljeve. Znala sam da ću doći tamo gdje želim i kako želim, i ništa me nije moglo omesti. Bila sam sama sebi jedini orijentir. Znala sam: što je teži odabrani put, to ću više grešaka napraviti. Ali kraj putovanja svaki put je opravdavao svaki učinjeni korak.  

Živjela sam svoj život, onaj koji sam željela. U njemu je bilo sve o čemu sam sanjala. Nijesam obraćala pažnju na tuđa mišljenja, na strah, samo sam išla tuda gdje me je srce vodilo. Nijesam pristajala na to što mi se nije sviđalo, nijesam komunicirala sa ljudima koji su mi bili neprijatnii.
Uvijek sam osjećala vrijeme, kojeg je tako malo, da bih sve postigla, da uspijem da ostvarim sve najbezumnije, i uvijek sam ga trošila u svoju korist. Snovi se  ostvaruju sami. Samo je važno da se ne ometu da pojave u svom životu. Unutrašnji glas je uvijek jači od hiljadu tuđih glasova, on uvijek govori istinu ... "
Picture

I dok ponosno nosiš svoje srce, zaštićeno svojim principima i sa optimizmom gledaš u svoju srećnu budućnost, znajući da ćeš sigurno imati sve najbolje, u tvom životu tako će i biti. Osuđena si da budeš srećna, dok vjeruješ ... SEBI!

Autor: Inna Makarenko

Prevod teksta:  https://econet.ru/articles/171501-ne-ver-kogda-tebe-skazhut

Prevela: Beba Muratović - Bebamur.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.