субота, 1. септембар 2018.

🍃☘!🍃☘!🍃☘🍃☘!🍃☘!🍃☘🍃☘!🍃☘!🍃☘🍃☘!🍃☘!🍃☘

Uđem ponekad na njen profil
Samo da proverim da li je i dalje sa njim


Jeste

Ne znam koliko je velika ljubav
Ali je sigurno veća od onih koje je imala pre njega


Zaljubila se, pustila i prepustila

Takva je – kada voli, voli

Žao mi je što to nikada nisam bio ja

Pokušavali smo, pre, nešto nas dvoje
Ali nikako da se sastavimo


Onda se dugo nismo videli, čuli
Sve dok nije srela njega
Posle više nije ni imalo smisla


Odavno mi je zasijao njen lik
Pojava


Kada prosto znaš u moru drugih da je nešto za tebe
Da ima ono što voliš
Prvo primetiš


Samo što nikada nismo bili do kraja sigurni
U nas


Dugo je bila sama, predugo
Da je to počelo da joj smeta


Toliko je ljubavi u njoj, oduvek
Da ne može da bude srećna kada je ne deli


Sva je od emocije
A najlepša je kada voli


Čekala je i dočekala svog muškarca
I od tada su sve naše priče prestale


Ne znam šta me toliko vraća njoj
Možda ono što nismo imali a mogli smo
Možda njen osmeh
Dobrota
Sve ono što nosi u sebi


Ne znam puno takvih
Da znam bilo bi mi lakše


Ovako joj se mislima vraćam
I zamišljam šta smo sve mogli
Zajedno


U jedno sam siguran, u vezi nje
Biće divna žena
Posebna
Prava


I već jeste

I blago onome pored koga je
Ko je to znao da prepozna i sačuva


Ja nisam
Možda ima vremena da tu grešku ispravim
Možda, jednom, nekad

Kada se konačno nađemo i damo jedno drugom
Ono što nikada nismo


Ljubav

I onaj dugi zagrljaj u noći
Kada ne ispuštamo jedno drugo
Pribijeni jedno uz drugo, sačuvani od svega


Uz onaj osećaj da ne želimo to da prestane
I da traje, traje i traje 



Stefan Simic  

Фотографија корисника Dzentlmen

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.