субота, 22. септембар 2018.

IZ PREPISKE NEKE DAVNE, DALEKE

Rekla je
Svidja mi se način na koji pišeš
Tekstovi su ti odlični, zaista
Rekla je
Imaš nešto u pisanju što se meni jako dopada,
Prosto znam kako se osećaš.
Rekla je
Ja sam na poslu 12h, i znam jako dobro šta znači biti sam...
Rekla je
Hej..pa ovo je divno
Sitnice... one me ispunjavaju
Prija mi razgovor sa tobom
Rekla je
Sjajno
Drago je i meni... nemaš pojma koliko
Nažalost... prepoznah se malo
Rekla je
Iskreno... ne razmišljam... znam samo da mi je lepo
Sve ostalo... videćemo
Ali javi se
Rekla je
E... to je taj komadić koji nedostaje...
Hvala što si mi ulepšao jutro
Ne mogu da ostanem ozbiljna...
Samo se smeškam...
Rekla je
Pusti da se dešava...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.