четвртак, 25. јануар 2018.

. Fizika je dokazala: Tvoje misli formiraju tvoju sudbinu

Picture  
Mnogi ljudi kažu: to je samoobmana da se radujemo porazima i zahvaljujemo zbog katastrofe. To je besmislica. I oni su u pravu. Ali da li im to pravo donosi sreću? 

Većina ljudi na neprijatnost reaguje standarno: nerviranjem, agresijom i negativnošću.
​Čovjek počinje da se bori sa situacijom, osećajući unutar sebe protivljenje. Zabluda je: vjerovati da nerviranje može poboljšati situaciju. Koja je svrha negativnosti? Nema u njoj nikakvog cilja. Naprotiv, nerviranje i agresija stvaraju još više negativnosti.

Naučnici koji proučavaju kvantni svijet kažu: cio svijet je energija. Sve čestice se nalaze istovremeno svuda. To se zove kvantna neizvjesnost. To je paradoks. Ako nema posmatrača - čovjeka - svijet ne postoji. Ovo je naučna činjenica.

Sve elementarne čestice mijenjaju svoje stanje samo od posmatranja njih. To jeste očekivanja čovjeka uvijek utiču na rezultat eksperimenta. Svaki čovjek je 100% u pravu. Uvijek vjerujete u nešto, a potom pronalazite potvrdu svojih vjerovanja.

Na primjer, vjerujete da novaca nećete imati dovoljno. I to je tačno. Stalno će vam novac nedostajati. Ili u tom gradu je nemoguće naći dobar posao. I opet ste u pravu. A pored, preko puta vas žive ljudi koji imaju dovoljno novca za sve. I rade na dobrom poslu. Zašto? Je li im se posrećilo? Ne, nije.

Zakon kvantne fizike: Uvijek! Uvijek! Bez izuzetaka, dobijete rezultat koji očekujete!

Ako se ne slažete sa mojom tačkom gledišta, 100% ste u pravu. A da li vam vaša tačka gledišta pruža mir, jasnoću, radost? Pomaže li vam da lako stretate sve prepreke i da ih prevazilazite? Ako je odgovor da, biće mi drago da učim od vas. Iskreno.

Lično iskustvo
Kada sam povrijedio ruku, bio sam u očaju. Ljekari su mi rekli da je to invalidnost. I ja sam im povjerovao. A onda sam pročitao o ljudima koji su se vratili iz stanja "samljevenostu" nakon strašnih povreda. I povjerovao sam da je to moguće. Rezultat: sada je moja ruka apsolutno zdrava. 




Ja sam 15 godina vjerovao da mi je siromaštvo suđeno. Radio sam puno i sve nizašta. A onda sam povjerovao da mogu lako postići finansijsku slobodu i sve se ostvarilo. Vjerovao sam da se treba boriti sa životom, i moj svijet je bio opasan, podmukao i okrutan. Sada vjerujem: da sam uvijek zaštićen. Da se sve dešava za moje dobro. Moj svijet se brine o meni. I zato svemu kažem svemu "Ura !!!"




​Svakoga trenutka mi biramo. Svake sekunde stvaramo svoju stvarnost.
Svaki put kada vam se nešto desi što ne želite, imate izbor. Upali ste na kvantnu raskrsnicu. I ako ste se naljutili, pošli ste pogrešnim putem. Pošli ste se u zao svet.

Ako vam se sviđa tamo, sve je u redu. Ako ne, recite: "Ura!" Sve je dobro. I dobro će doći u stvarnost! Stvarnost je uvijek dobra i neutralna. Samo vaše misli, ocjene je boje.

Kada se iskreno radujete bilo kom iskustvu, svi vaši problemi se rešavaju sami. Čak i nekako neobično ne ratujete. Ako se još nijeste naratovali, borite se. Ali meni lično se sviđa mir i spokoj.

Podijelite svoje iskustvo jedinstva sa životom, siguran sam da možete pomoći mnogim ljudima da žive srećnije i lakše.


Jurij Tokarev

Izvor: http://www.transurfing-real.ru/2017/10/blog-post_400.html

Prevela: Beba Muratović - bebamur.com

Preuzeto sa sajta Bebamur.com

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.