уторак, 14. август 2012.

Jednostavne strategije da stvorite sreću

Možemo li stvoriti sopstvenu sreću?
Da, data nam je slobodna volja da izaberemo ono što želimo u našim životima. To je do nas, ako želimo da se krećemo ka istinskoj sreći ili bedi!
To je u našim mislima
Da bi bili srećni, mi treba da se koncentriše na srećne misli. Happi misli su posebni i nezaboravni trenuci u našim životima. Ove misli su dostupne za nas svaki dan. Sve što treba da uradimo je da se setimo ove blistavih trenutaka. Na primer, setimo se vremena kad smo bili u ljubavi, kada smo preplavljeni osećanjima radosti. Bilo je u tim trenucima ljubavi sa samim životom.
Problem sa nekim ljudima je da oni imaju tendenciju da zapamtite negativne stvari duže od pozitivnih stvari koje su se desile u njihovim životima. Oni obično pamte komplimente koje su dobili za nekoliko minuta, a žive na uvredama koje su dobijali godinama! Po tome, oni postaju kolektori smeća koji nose smeće sa sobom dugo vremena. Kao rezultat toga, oni trpe posledice jer omogućavaju da njihov um bude okupiran od strane loših iskustava.
Zapamtite, mi smo u kontroli sopstvenog uma i srca. Možemo izabrati da su sreća i radost centar našeg sveta. To je uvek u nama. Mi se uvek možemo uklopiti u trenutke radosti i apsorbovati ih u našem sadašnjem trenutku.
Niko u svom pravom vidu ne bira da bude nesrećan. Ako uzmemo punu odgovornost za naš emotivni odgovor na sve događaje u našem životu, ne postoji niko drugi kriv ako nismo srećni! Izbor je samo naš. Sreća ne zavisi samo od stvari koje dolaze u naš život, ali zavisi kako smo reagovali kada se te stvari dešavaju.
Mildred Barthel navodi, "Sreća je svestan izbor, a ne automatski odgovor."Mi  uvek možemo da kreiramo i gradimo naše živote oko radosti i sreće."
Nikada ne utvrđuj uslove za sreću
Prema Arturu Rubinštajnu, "Većina ljudi traži sreću, pod uslovom Sreća može da se oseća ako ne postavljate bilo koji uslov." Pre sam mislio da kad završim fakultet i dobijem dobar posao, biću izuzetno srećan. Kasnije sam otkrio da posao ne garantuje sreću.
Da li znate nekoga ko stalno kaže: "Ako nađem pravog partnera, ja ću biti srećan?" Savetovati ih da razgovaraju sa novim bračnim parovima i pitati ih da li su srećni. Jedan od mogućih stvari koje mogu da se čuju jeste: ". Ako imamo dete, mi ćemo osećati kompletni i srećni"
Pitajte one koji već imaju decu da li su srećni. Oni bi rekli da ukoliko su njihova deca odrasla, završila svoje studije, a mogu da žive samostalno, oni se jednostavno ne mogu opustiti i osećati srećno. Pitaj one koji su stvorili svoju misiju, kao roditelji, da li su srećni. Oni čeznu za danima kada su bili mlađi!
Znate li ljude koji govore neke od sledećih fraza?
- Ja ću biti srećan kada .....
- Ja sam nesrećan, jer ......
- Ako samo imam .... tada ću biti srećan
- Kako mogu da budem srećan kada ....
- Sreća je za mene kada ....
Nažalost, ovi ljudi će imati poteškoća u postizanju istinske i trajane sreće jer su postavili uslove za njihovu sreću. Oni žele garancije za sreću, ali nisu spremni da prvi čin. Iz tog razloga, oni postavljaju uslove na njihovu sreću : " Mi nismo srećni sada i nećemo biti zadovoljni, bar dok naši uslovi ne budu ispunjeni"
S druge strane, takođe smo čuli sledeće rečenice od nesrećnih ljudi:
- Ti  ćeš me razočarati!
- Vi me činite nesrećnim!
- Da nije bilo njega ja bih bio srećan.
- Ona je izvor moje usamljenosti.
- Kako mogu da budem srećan posle svega što mi je uradio?
Ovi ljudi ostaju u stalnom stanju nezadovoljstva zbog jednog razloga: tendencija da se ukaže na krivicu na druge. Nesreća počinje u umu. Mi smo zaduženi za naš uma i ono što mislimo. Ako je ovo slučaj, kako možemo da krivimo druge što smo nesrećni? Biramo naše misli i osećanja. Mi smo izabrali da budemo srećni ili ne. U ovom slučaju, mi smo napravili pogrešan izbor.
Uklonite negativne misli
Kao rak, negativna razmišljanja mogu da ubiju! To može da ubije i uništi našu celokupnu budućnost. Negativne misli utiču na um, telo i emocije. Već smo razgovarali o odnosu između naših misli i osećanja u prethodnom poglavlju.
Samo da se podsetimo, naše misli Proizvode osećanja. Mi se ljutimo tako što imamo ljutite misli. Nemoguće je da se osećate tužno bez tuznih misli. Nesreća neće i ne može da postoji sama po sebi. Nesreća je osećanje koje prati negativan način razmišljanja.
Dakle, kako bismo prevazišli negativne misli? Prestanem da mislim o njima! Naša negativna osećanja su rezultati našeg negativnog razmišljanja. Osim uzdržavanje da se razmišlja o negativnim mislima, možemo pretvoriti negativne misli u pozitivne.
Jedan od delotvornih tehnika je da naučite potpuno novi skup srećnih reči.Ovo su reči koje evociraju uspomene pozitivnih osećanja. Druge studije se odnose na njih kao "pozitivne liste prideva" od Apache metod (protivotrovan Pozitivan Pridevi Karakter i metod Sreća Unapređenje)
Prema ovom istraživanju, koje se zasniva na klasičnom papiru Emmet Velton-a, "Došlo je do toga da telo empirijski potvrđivanje našu sposobnost da pozitivno ili negativno menja naše raspoloženje čitajući fraze poput" Osećam se veoma dobro "ili" Plašim se. "
Dakle, kako da izbacimo iz glave nesrećne misli?
1. Budite svesni. Mi moramo da se uhvatimo u koštac kada se prepustimo negativnom razmišljanju. U prvih nekoliko dana, moramo biti veoma oprezni.
2. Trenutak kada osećamo pojavu neprijatne emocije, moramo da ga identifikujemo što je moguće preciznije. Da li je to mržnja? Hurt? Strah? Anksioznost? Nezadovoljstvo? Ovo je veoma kritična komponenta procesa kao odnosi na sledeći korak.
3. Traganje za suprotnošću negativne emocije. Razmislite o svom suprotanom osećanju. Na primer, mi smo uhvatili trenutak osećanja "lenja", mi bi pozvali na pamet suprotan pridev kao "energični". Mi onda bih rekao sebi, "Osećam se energičan."
Ako vi sami vidite kao "pesimistično", kažemo: "Ja se nadam." Ako se osećamo "nesposobni", mi kažemo "Osećam se genijalno." Šta ćemo reći ako mi sebe vidimo kao "nepažljive"? Mi kažemo: "Ja sam zahvalan."
Da li možemo da koristimo istu strategiju, čak i ako ne osećamo  neprijatnih osećanja? Naravno! Mi smo ohrabreni da razmišljamo i kažemo sebi "Osećam se sjajno" da ojačamo naše raspoloženje, izjave poput "Osećam se jak" ili "Osećam se prijateljski" u cilju poboljšanja našeg karaktera.
Drugi ljudi su uveli varijacije sa navedenom tehnikom. Kažu da treba naglas pred ogledalom svako jutro za deset minuta  dvadeset jedan dan. Govoriti lekovite motivacije i to naglas povećavaju svoju efikasnost, jer predstavljaju emotivnu uključenost. To se ne razlikuje od izražavanja pozitivne afirmacije i rade samo-razgovor. Drugi smatraju da je efikasniji od pisanja izjave na papiru, jer oni postaju sve više "fizički" uključeni.
Ovde su neke od reči iz srećnih Apaš projekata. Vi samo treba da dodate "osećam" ili "Ja sam" da proizvede pozitivne efekte.
srećan
zahvalan
utvrđujem
profesionalac
Šesti ključ za sreću: Sreća je uglavnom u nama...


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.