понедељак, 19. фебруар 2018.

Великопосна молитва Светог Јефрема Сирина

Image may contain: text 

Великопосна молитва Светог Јефрема Сирина

Ова молитва се чита на крају сваког великопосног богослужења и њу верници читају током Великог Поста код својих кућа, у својим појединачним молитвеним правилима. Може се рећи да та молитва боље, једноставније и краће од било чега другог изражава смисао и дух онога што Хришћани већ вековима називају Великим Постом. Ево како гласи та молитва:

''Господе и Владико живота мога! Духа лености, мрзовоље, властољубља и празнословља, не дај ми. ( Велика метанија)
Духа целомудрености, смиреноумља, трпљења и љубави, даруј мени, слугиТвоме. ( Велика метанија)
О, Господе, Царе, даруј ми да сагледам грехе своје и да не осуђујем брата свога, јер си благословен у векове века. Амин''.( Велика метанија)

12. Пута- “ Боже, милостив буди мени грешном и помилуј ме.” ( са допојасним поклонима)

Поново цела молитва “Господе и Владико живота мога...” са великом метанијом на крају. 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.