петак, 7. април 2017.

Срећан празник БЛАГОВЕСТИ! Срећна слава,на многаја љета!



Молитва Пресветој Богородици НА ПРАЗНИК БЛАГОВЕСТИ ПРЕСВЕТОЈ БОГОРОДИЦИ
Свемоћна, Пречиста Госпођо Владарко Богородице, прими ове часне и приличне дарове које Теби јединој приносимо ми, недостојне слуге Твоје, од свих народа изабрана, Која си се јавила виша од све твари небеске и земаљске. Будући да Тебе ради Господ сила би са нама и Тобом познасмо Сина Божијега и удостојисмо се Светога Тела Његовог и Пречисте Крви Његове. Због тога си блажена из нараштаја у нараштај, Богоблажена, светлија од Херувима и неупоредиво славнија од Серафима. И сада Свехвална Пресвета Богородице, немој престати да се молиш за нас недостојне слуге Твоје, да се избавимо од сваке невоље и намере лукавога, да се сачувамо неповређени од сваког отровнога напада ђаволскога. Но све до краја нас сачувај молитвама Твојим да би спасени твојим заступништвом и помоћи узнели славу, хвалу, благодарење и поклоњење за све у Тројици једноме Богу и Творцу свагда, сада и увек и у векове векова. Амин.

 

Молитва друга Пресветој Богородици НА ПРАЗНИК БЛАГОВЕСТИ ПРЕСВЕТОЈ БОГОРОДИЦИ

Прилазећи Пречистој Матери Божијој, ја бедни молим се: Ти знаш, Царице, да ја непрестано грешим и гневим Сина Твога и Бога мога, иако се много пута кајем испадам лажљивац пред Богом, и кајем се дршћући да ме Господ не порази, но убрзо опет то исто чиним. Знајући Тебе, Владичице моја Госпођо Богородице, молим Те да се смилујеш на мене, да ме укрепиш и да ми даш да чиним оно што је добро. Јер Ти знаш, Владичице моја Богородице, да ја мрзим своја зла дела и да свом мишљу својом волим закон Бога мога. Али не знам, Госпођо Пречиста, зашто оно што мрзим то и волим, а оно што је добро обилазим. Не попуштај, Пречиста, вољи мојој да се врши, јер није богоугодна, него нека буде воља Сина Твога и Бога мога, нека ме Он спаси и уразуми, и подари ми благодат Светога Духа, да бих од сада престао да чиним зло и остало време поживео по заповестима Сина Твога, Коме приличи свака слава, част и моћ са Беспочентим Оцем Његовим, Пресветим и Благим и Животворним Духом Његовим, сада и увек и увекове векова. Амин!
 



Тропар, глас 4.: Данас је почетак нашег спасења и објава вечне Тајне: Син Божији постаје Син дјеве, а Гаврило јавља радосну благодатну вест. Због тога, заједно с њим, кличемо Богородици: Радуј се, благодатна, Господ је с тобом!

Света Петка Ђунис


 


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.