петак, 26. фебруар 2016.

TEKST AKADEMIKA SYTINA ZA MRŠAVLJENJE


Čuveni lekoviti tekstovi akademika dr.G.Sytina bude i aktiviraju naš unutrašnji energetski potencijal. Pomoću specijalno brižljivo odabranog  sklopa reči, kao i ponavljanja tih reči u odredjenom ritmu, najpre se kreira a zatim sve više pojačava akumulacija energije i bodrosti, što transformiše našu svest o sebi i svom zdravlju, izazivajući odgovarajuće promene u našem organizmu.
Ove lekovite tekstove naš organizam usvaja tokom slušanja ili izgovaranja.
Najbolje je ako njegove tekstove pročitate – snimite u mobilni telefon (ili kompjuter) i onda ih slušate mnogo puta tokom dana, dok se krećete po kući, po ulici,  ili  ste u gradskom prevozu. Dok ih slušate i zamišljajte  ono što čujete,  programirate sami sebe na mršavljenje. Da bi organizam usvojio tekst, potrebno je 500-1000 slušanja.
Prilikom slušanja treba da budemo aktivni, najbolje je ako hodamo. Takodje treba da se trudimo da zapamtimo tekst i da ga što češće ponavljamo, jer ćemo ga tako lakše usvojiti.


LEKOVITI TEKST ZA MRŠAVLJENJE


,,U mene se uliva novorodjeni  život, u mene se uliva ogromna, kolosalna životna energija. Novorodjeni život me regeneriše: daje mi novorodjeno, snažno telo, daje mi novorodjeni mladalački, lepi stas, daje mi laku – gipku figuru, daje mi prekrasno, vitko, mlado telo.Pod ovom ogromnom životnom snagom, u celom mom telu  brzo-brzo-brzo sagoreva višak masnoće i potpuno iščezava. Pod kolosalnom životnom energijom sva suvišna masnoća u oblasti stomaka, odozgo na stomačnim mišićima i u unutrašnjosti trbušne šupljine vrlo brzo sagoreva-sagoreva-sagoreva-iščezava- iščezava- iščezava, novorodjeni život stvara novorodjeni – mladi –mršavi – uvučeni –mršavi – uvučeni –mršavi – uvučeni mladi stomak, nastaje vitki, mladi struk.
Strahovito mrzim suvišnu masnoću koja otežava moje telo i kvari moju mladu, vitku figuru. Pod mojom strahovitom mržnjom, sva suvišna masnoća brzo sagoreva-sagoreva-sagoreva i potpuno iščezava. Radja se moja zgodna, vitka, mlada figura. Ja stalno kontrolišem svoju ishranu, ne dopuštam sebi da jedem suvišnu hranu, ne jedem više nego što je potrebno mom telu za održavanje intenzivnog, energičnog, veselog života.
Programiram sebe na očuvanje novorodjene – mlade figure, na očuvanje vitkog, tankog struka tokom mnogih decenija, kroz ceo moj život. I ceo moj organizam bezpogovorno-bez suprotstavljanja izvržava moju volju, mobiliše svoje bezgranične rezerve da tačno ispuni moju želju: očuvati zauvek vitku, mladu figuru, tanak struk, ravan, uvučeni mladi stomak. I zato ću i sada, i kroz 30 godina i kroz 50 godina i kroz 100 godina, uvek imati mladu, vitku, lepu figuru.
Ja imam snažnu volju, ja sve smem, ja sve mogu, i ničega se ne plašim, ja uvek mogu da kontrolišem svoju ishranu i da ne jedem suviše. Ja imam najjaču samokontrolu. Snažno-čvrsto pamtim da uvek treba da kontrolišem svoju ishranu i da ništa suvišno ne jedem. Ja jarko-snažno osećam potrebe svog organizma i uvek tačno znam koliko treba da pojedem za zdrav i energičan život,,

Izvor

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.