среда, 22. мај 2013.

Malo foliranja "molim"

Izvinite, Gospodine sto nikako nisam stigla da se posvetim Vasem slucaju i otpatim ko covek vase ne javljanje...Znam ja da ste Vi ulozili veliki trud i sate razmisljanja kako da izvedete da se ne javljate danima, ne bi li me zaveli...sve znam. Ma, eto, taman sam htela da pocnem da patim, kad mi javise iz Poreske da nisam platila nekih tricavih stotinjak hiljada.. Ma, sposobna sam ja zena, patila bi i u redu (stajala sam, dokona, dva sata), ali mi paznju odvlacila glavobolja i kalkulacija kako da stignem na drugi kraj grada, na sastanak..
Posle me majka molila da dodjem do nje, nije joj dobro, da odemo do doktora. E, vala.. i ta moja majka, sad je nasla da joj se izjednacuju pritisci, kad ja imam obavezu da patim za Vama. Htela sam da patim kod kozmeticarke i frizerke, nego udje jedna poznanica sa zanimljivom pricom u vezi nekakvog lepog putovanja, pa mi skrete misli. Mogla bih ja, verovatno sad mislite, da patim i na poslu... mogla bih, u pravu ste, ali sam sama, sve kolege su ili na bolovanju ili na odmoru, te prosto, ne stizem. Cak ni u pauzi.. jednostavno moram da jedem...(izvinite, na favorizovanju tako prostih stvari). Resih da se posvetim bolu za vama dok sam peglala ves, ali sta cete... pozva me drug, nesto mu dete nije dobro, pa sam morala sa njim da ozbiljno porazgovaram.. cccc...dobro, ajde ,to cete verovatno razumeti, znam ja da VI volite decu..
Spremala sam se eto, majke mi ,veceras da patim, pustim koju suzu i cak, uz malo meditacije udjem i u depresivno stanje, ali sam imala neocekivani poziv jednog dase da odemo na veceru i malo zezanja.. Ma, znate ga, to je onaj na kojeg ste, bili pre neki dan bezrazlozno ljubomorni...da, bas taj.. onaj kulturni, sa finim manirima. Potrudicu se ,mozda, makar malo u kolima da pomislim na Vas...bas mi je neprijatno. 
Pitate se zasto vam persiram? Iz cistog postovanja! Pa vi ste potpuni, tipicni, predstavnik danasnjeg PRAVOG Muskarca... prepun strategije, odredjen, konkretan. Maco tip! Kao iz casopisa gde jasno pise: zavedi, pa kuliraj.
I gde ja, mala, konzervativna, obicna Zena smem da ignorisem vasu strategiju kuliranja ne bi li poludela za Vama.Taman posla, nemojte misliti da mi je to cilj! Ja znam da ste Vi sve ozbiljno pricali. Eto, na primer, secate se ,onomad u krevetu kada ste mi govorili da sam lepa, a da ste vi osecajan, posten covek zeljan normalnog odnosa. Sve sam Vam poverovala. Stvarno...
Eto, sad mi je neprijatno...
Znate sta?
Ja sam beznadezan slucaj, obicna, starinska zena.. nemojte Gospodine vise da trosite vreme na mene. Pa vidite da cak ni u depresiju ne mogu da udjem kad me vi zaboravite. Strasno! Nego se vi okrenite nekoj drugoj, koja vise prati moderne trendove, sa njom cete lakse, ona zna kad treba ona da zove, moljaka i cvili. Ona zna da bi Vama to prijalo, a ono sto Vama prija je najbitnije zar ne?
A ja cu da sazrevam, pa mozda za jedno desetak godina...ko zna..
Izvinite jos jednom :)




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.