среда, 22. април 2020.

Мама, живи ми још дуго, дуго… 💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕

Резултат слика за srecan rodjendan draga mama  

Драга мама,

 

Не постоји ни једна веза као што је ова измедју мајке и детета.

Познајеш ме на начине на које ме нико други неће упознати.Ти ме видиш у свему што још могу постати и увек имаш веру да то могу без обзира колико ми је година.


Ти си мој највећи фан, мој ментор, поверилац,мој херој, мој аларм који притискам када свет крене да ми се руши, прва особа којој јављам када ствари сјајно иду.


Незамењиво је наше пријатељство, поверење које имаш у мене и твоја безусловна подршка, без обзира шта радим.


Ти си дивна мајка. Носим твоју љубав и подршку на себи као велики загрљај, свакога дана.


Неће постојати ни дан у мом животу када те нећу требати. И ја ћу увек бити ту за тебе. Запамти то, драга мама.


Јако бих волела да једнога дана добијем овакву поруку од своје ћерке. Знаћу тада да сам и ја добра мама.
 
Срећан ти рођендан,волела бих да си ми увек здрава и срећна.

Твоја ћерка Милица




💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕💕🌺💕

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.