понедељак, 27. март 2017.

Црква Уб

Обратите пажњу на мир у срцу, нека буде тамо тишина, мир и опустите се. Ако не можете да се молите, будите тихи, немајте никакве мисли, препустите то (бриге) Господу и Он ће све да уреди боље од нас.
 

Отац Тадеј

 Image may contain: 1 person, beard and text


Ако ћутиш - ћути из љубави. Ако говориш - говори из љубави. Ако опомињеш - опомињи из љубави. Ако опрашташ - опрости из љубави.

Блажени Аугустин


No automatic alt text available.   




"Крај туге, неко је разлио у мени, и обесмртио, и овековечио нешто што је трајно као бесмртност и огромно као вечност. То је инстинкт љубави. У њему има нечег свемоћног и неодољивог. Он се разлива кроз сва моја осећања, кроз све моје мисли,и влада свецелим мојим бићем. Као мало, мајушно острвце, тако је биће моје, а око њега се бескрајно претеже, разлива и прелива она – загонетка моје душе: љубав. Ма куда кренула по своме бићу, свуда наиђем на њу. То је нешто свуда присутно у мени, али и најприсније. У мени: ја јесам, равно је са: ја волим. Љубављу јесам оно што јесам. Бити, постојати за мене је исто што и волети, љубити. И зар може бити бића без љубави? За такво биће не зна моје срнино срце."

Свети Јустин Поповић - СРНА У ИЗГУБЉЕНОМ РАЈУ
Image may contain: one or more people, people sitting and indoor  
Куцај непрекидно у двери милосрђа Божијег!

Свети Теофан Затворник
Image may contain: 1 person   
Молитва Светоме Духу

Царе небесни, Утешитељу, Душе истине,
који си свуда и све испуњаваш, ризницо добара и даваоче живота, дођи и усели се у нас, и очисти нас од сваке нечистоте и спаси, Благи , душе наше.
 
Image may contain: 1 person, indoor  
Вера се наша куша чешће него што се трска ветровима љуља. И кушања су као ветрови; слабу ће веру ишчупати, јаку још више ојачати. Кушања су као огањ у коме слама изгори, а злато се очисти.

Свети Владика Николај
 
Image may contain: one or more people
 

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.