недеља, 20. март 2016.

Oliver Dragojevic - Moje lipo

  

Čime sam zaslužija, jubav tvoju iskrenu
ja bi se odužija makar ovom pismom prid zoru
Usrid ludog nemira, ka lik si srcu mom
od laži i od nevira čuva nas je dragi Bog

Moje lipo, moje lipo još te uvik volim slipo
na mom dlanu si, anđeo pun liposti
ka od sunca, ka od zvizda
svitlo tvoje meni triba
jubim te u snu
mirno spavaj tu, na mom jastuku

Ovaj svit se brzo okriće malo lipog ostaje
ali ne dan ovo proliće, plavo more opet puni se

Moje lipo, moje lipo još te uvik volim slipo
na mom srcu si, anđeo pun liposti
ka od sunca, ka od zvizda
svitlo tvoje meni triba
jubim te u snu
mirno spavaj tu, na mom jastuku

Ka od sunca, ka od zvizda
svitlo tvoje meni triba
jubim te u snu
mirno spavaj tu, na mom jastuku
mirno spavaj tu, na mom jastuku


Moje lipo...

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.